by TeddyDesTodes
.: OPIS :.
Plugin umożliwia nagrywanie ruchów gracza (czyli swoich) w celu jego późniejszego odtworzenia.
Otóż zaczynamy nagrywać, skaczemy sobie trzy razy (przykładowo) i na koniec stopujemy.
Następnie wybieramy odtwarzanie i pojawia się model który robi to co my przed chwilą czyli trzy razy podskakuje

Coś jak w grach wyścigowych gdzie jedziemy za takim duszkiem

Plugin dobry na serwery KZ
Są dwie wersje tego pluginu:
- record - wersja lite gdzie nie ma opcji ustawień graficznych modelu (tryb renderowania, przezroczystość, świecenie); nagrania znajduja sie w folderze cstrike/kzrecord/ (oczywiście można zmienić w kodzie źródłowym); ruchy modelu są bardziej dokładne z tym jak my się poruszaliśmy
- record_rendermode - wersja z tym czego nie ma wyżej + dodatkowo opcja pokazywania ruchów dla wszystkich graczy bo normalnie widzimy tylko my; nowsza wersja
- 6 wolnych miejsc żeby zapisać demko
- nieograniczony czas nagrywania
- nagrywanie z prędkością 1,5 Kb/s
.: CVARY :.
recorder_ignore_velocity 0 // ignorowanie prędkości przesyłania (bardzo zbugowane i nie polecane) recorder_maxsize 2048 // maksymalna wielkość nagrania
.: KOMENDY :.
/demomenu - otwiera menu
.: INFO :.
- Serwer musi mieć prawa zapisu i odczytu dla folderu gdzie się nagrywają pliki
- Domyślnie plik jest zapisywany z prędkością 1.5Kbyte/sec ( 15 min równa się 1.4MB) dlatego bądź pewien że masz wystarczająco miejsca na serwerze albo zmień RECLIMITER na większą wartość albo zmniejsz liczbę slotów.
- Wskaźnij bajta oblicza się tak : 48*(1/RECLIMITER) to jest maksymalna ilość bajtów na sekundę
- Jeśli ustawiłeś RECLIMITER na 0.0, każde ruchy gracza będą się nagrywały z normalną prędkością na danym serwerze czyli około 66 razy/sec (3.1Kbyte/s (2.7MB w 15 min))
- EDIT: właśnie testowano - 20 min stworzyło plik 1.5MB
- Nie testowano na systemie 64bit, nie wiadomo czy to zadziała, ponieważ typy danych są nieco inne
- Testowano tylko na CS