Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce dla klasy błędy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.05.2010 18:00

A więc tak zrobiłem
case 8: 
		{	
			player_class[id] = Hajter
			player_b_heal[id]=22
			player_b_redirect[id]=22
A pozniej dodałęm do prethinku BOW
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if (player_class[id] == Hajter) player_b_redirect[id]=22
         else if(player_class[id] == Hajter) player_b_heal[id]=22
	if(player_class[id]==Hunter)
Moce działają ale czasem po prostu się wyłączają ktos wie dlaczego?? Za pomoc "+"

Użytkownik ReDDi edytował ten post 05.05.2010 18:01

  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.05.2010 18:13

Jakbyś robił według tego poradnika: [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

To byś wiedział, że trzeba stworzyć zmienną i do niej all przypisać.

I po co pierw dodałeś do menu moc a potem do PreThinka? ;x

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.05.2010 18:21

Tylko że ja tego nie rozumiem <_<
tak samo twojego pytania :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.05.2010 19:01

To zacznij od czegoś łatwiejszego, np. podstaw. ;x

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 19:02


#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.05.2010 19:10

Nie no bo tak niejasno wyjasnione cos jak dla mnie znam już się troche :rolleyes: dobra pokombinuje się najwyżej jeszcze tu napiszę. Proszę o niezamykanie tematu :>
  • +
  • -
  • 0

#6 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.05.2010 19:20

A więc tak zrobiłem

case 8: 
		{	
			player_class[id] = Hajter
			player_b_heal[id]=22
			player_b_redirect[id]=22
A pozniej dodałęm do prethinku BOW
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if (player_class[id] == Hajter) player_b_redirect[id]=22
         else if(player_class[id] == Hajter) player_b_heal[id]=22
	if(player_class[id]==Hunter)
Moce działają ale czasem po prostu się wyłączają ktos wie dlaczego?? Za pomoc "+"


nie wiem czy potrzene to "else" bo to znaczy jeśli ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych