Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

runda rozgrzewkowa - dlugi restart?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub_s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 05.05.2010 09:50

Witam,
Mam taki problem, zauważyłem, że na około sekunde przed restartem można już zmienić broń na inną niż nóż, i bardzo prosiłbym o poprawienie kodu tak aby nóż był do samego końca.

(odwdziecze sie w postaci +)
#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 60 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA!" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 
new txt[3][] = {"Jeden!", "Dwa!", "Trzy!"}

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow")
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=60
        resety=3 
        pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(2.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"mp3 stop") 
    client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    noze=0
    unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188)
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    remove_task(8188)
    set_hudmessage(250, 075, 075, -1.0, 0.25,  1, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 1);
    show_hudmessage(0, txt[resety-1])
    
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0)
    set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    else set_task(1.3,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3") 
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}

Użytkownik momoko edytował ten post 05.05.2010 23:34

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.05.2010 15:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new czas = 60
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public test_it()
{
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id)
{
set_task(0.3,"disconnect",0)
}
public disconnect()
{
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}
public Event_StartRound()
{
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}
public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}
public restart_odlicz()
{

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0)
{
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(3.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}
public muza_on()
{
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav")
}
public wyswietl_res()
{

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3)
{
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}

public restart_rundy()
{
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_ejo.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Zobacz to

#3 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 05.05.2010 23:32

prosiłem o poprawke w moim kodzie, ty zdaje się wydarłeś jedną z najstarszych wersji tego pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 06.05.2010 14:04

Jak nie zauważyłeś poprawiłem co nie co trzeba sprawdzić a nie dopinać

#5 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 06.05.2010 15:15

popatrz na mój kod i na swój, dodatkowo na niepotrzebne funkcje u ciebie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych