Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nożówka+++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 jakub_s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 04.05.2010 21:46

witam,

nie radzę sobie z przerobieniem kodu tak aby cała rozgrzewka zaczynała się po Game Commencing (wtedy kiedy gracze bedą juz w drużynach) bo teraz natychmiast po zmianie mapy się zaczyna.
Bardzo proszę o pomoc.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Simple Knife Warump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sniffer"

#define TASKID 1234

new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		
	register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")	
	
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") 
	
	cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
	
	hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public plugin_cfg() 
{
	mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
	
	set_task(10.0, "read_vars")
}

public read_vars()
{	
	value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
}

public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{	
	static message[64]
	get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
	
	if(equal(message, "#Game_Commencing"))
	{
		hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
		
		if(hudtimer == -1)
			return
		
		formatex(message, charsmax(message), "Zaczynamy rozgrzewke!", "WARUMP_START")	
		set_msg_arg_string(2, message)
		set_task(1.0,"muza_on", 0)
		set_task(30.0,"polmetek_on", 0)
		
		pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
		pause("ac","imessage.amxx") 
		pause("ac","scrollmsg.amxx")
		
		set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")		
		set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)		
	}
	if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
	{
		formatex(message, charsmax(message), "Koniec rozgrzewki, zaczynamy gre...", "WARUMP_END")	
		set_msg_arg_string(2, message)
	}
}

public muza_on(){ 
        client_cmd(0,"stopsound") 
        client_cmd(0,"mp3 stop") 
        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3") 
} 

public polmetek_on(){

        client_print(0,print_center,"30 sekund do konca rozgrzewki!")
}


public restart()
{			
	if(hudtimer <= 0)
	{
		remove_task(TASKID)
		set_cvar_num("sv_restartround", 1)
		set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
		
		unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx") 
		unpause("ac","imessage.amxx") 
		unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
	} 
	else 
	{
		/*set_hudmessage(0,200,0,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)	
		ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "* Noze... jeszcze przez %i sekund *", hudtimer)*/
	}	
	hudtimer--
}

public switchweapon(id)
{
	if(task_exists(TASKID)) 
	{
		engclient_cmd(id, "weapon_knife")
	}
}

public plugin_precache() 
{ 
        precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3")  
        
        return PLUGIN_CONTINUE 
}

Użytkownik momoko edytował ten post 04.05.2010 21:48

  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 04.05.2010 21:56

Może to? Dokumentacja :: AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych