Mam kilka (no może nie kilka) pytań odnośnie coda.
1)Otóż co uczynić by pewna klasa mogła podnosić bronie innej klasy? Czyli np saper mógł podnieść awp?
2) Co zrobić by po ładowaniu noża pojawiła się bron odpowiednia dla danej klasy?
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.05.2010 19:41
Napisano 04.05.2010 19:52
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
public DotykBroni(weapon,id)
{
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 19:53
Napisano 04.05.2010 20:20
Napisano 04.05.2010 20:25
Napisano 04.05.2010 21:00
Napisano 04.05.2010 21:20
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 21:29
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych