Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odnośnie cod moda :);]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:dabrowa
Offline

Napisano 04.05.2010 19:41

Witam.
Mam kilka (no może nie kilka) pytań odnośnie coda.
1)Otóż co uczynić by pewna klasa mogła podnosić bronie innej klasy? Czyli np saper mógł podnieść awp?
2) Co zrobić by po ładowaniu noża pojawiła się bron odpowiednia dla danej klasy? :) Wiem, iż mod ten nie opiera się na DM, ale sądzę, że jakoś da radę to zrobić :)
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2010 19:52

1) Po pierwsze - chyba NewDiabloMod przeprał ci mózg.
Po drugie - było na forum.
Po trzecie - trzymaj:
Usuwasz:
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

oraz
public DotykBroni(weapon,id)
{
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 19:53

  • +
  • -
  • 0

#3 ogor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:dabrowa
Offline

Napisano 04.05.2010 20:20

po 4. nie gram na ndm... gram na e-z.
po 5. chyba nie grales w coda...
Ale dziekuje
  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2010 20:25

Do 4 - na EZ jest CodMod z NDM.
  • +
  • -
  • 0

#5 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 04.05.2010 21:00

Do 5 QTM_Peyote - czy ty uwazasz ze call of duty mod powinien miec tylko jedna postac i ma wygladac tak jak twoja wersja?

Sry za offtop no ale niemoglem sie powstrzymac zeby to napisac.
  • +
  • -
  • 0

#6 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2010 21:20

1. Przecież dałem mu co chciał. B)
2. Temat jest o moim CodMod. :spadowa:
3. Wyluzuj :>

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 21:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych