Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
Cod Mod
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.05.2010 16:08
Jak gram np wspraciem ogniowym i dostaje item AWP Sniper i dostaje automatycznie Sniperke, a chcę zęby tak nie było, ze jak mam item to tylko na sniperze działa.
Tak samo z he jak gram np comandosem i dostaje 1/1 z he to nie chcę dostawać automatycznie he tylko jak będę grac taka klasa co ma he.
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.05.2010 16:36
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Szukasz:
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Szukasz:
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
i zmieniasz na:
case 13:
{
if(klasa_gracza[id] == Snajper)
give_item(id, "weapon_awp");
else
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 16:37
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.05.2010 19:34
Chciałbym zęby była komenda dla admina, żebym mógł dawać itemy.
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 07:06
public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.";
return PLUGIN_HANDLED;
}
DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}
W plugin_init dodajesz:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>")
Przedmioty dajesz za pomocą komendy:
cod_giveitem nick numerprzedmiotunp.
cod_giveitem Baton 5
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 07:06
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 16:57
Użytkownik BatonMix edytował ten post 05.05.2010 17:00
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 17:33
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 17:50
musisz zmienić:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu."na:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 17:59
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 17:58
public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
        if(!cmd_access(id,level,cid,3))
                return PLUGIN_HANDLED;
        
        new arg1[33];
        new arg2[6];
        read_argv(1, arg1, 32);
        read_argv(2, arg2, 5);
        new gracz  = cmd_target(id, arg1);
        new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
        
        if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
        {
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
                
        DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
        return PLUGIN_HANDLED;
}wklej to i powinno byc git - kumpel mowil ze:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.";
na koncu dac przez ; - ( i powinno byc git tzn:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.");
ale ja i tak nie moge przekompilowac, to jest zbedne
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
QTM odpowiesz na moje pytanie?
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 18:14
 
					
					
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 18:16
cod_giveitem NICK ILOŚĆ
omg przecież Ci powiedział że taka komenda!!!!!1
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 18:28
Powiesz jak edytowac funkcje itemow?
I co mam gdzie dodac jesli chce dodac nowa klase? Atrybutami klasy juz sam sie zajme, tylko miejsce gdzie to wszystko powklejac
Użytkownik Daimyo edytował ten post 05.05.2010 19:26
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 19:34
A tu się pomyliłem bo na szybkiego pisałem.
A ty Frajer japa tam, nikt Cię nie pyta o zdanie.
// Kultury trochę bo dostaniesz pare warnów i się nauczysz
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 05.05.2010 19:58
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 20:38
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");
zeby ";" byl na koncu, ja to przeoczylem i mi sie wszystkie "walilo"
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 21:20
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.05.2010 23:43
public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
Komanda
a w plugin_init jest:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>")Komenda
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 23:43
			
				
					
						
					
					#16
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.05.2010 12:22
			
				
					
						
					
					#17
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.05.2010 14:01
			
				
					
						
					
					#18
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.05.2010 16:14
Użytkownik BatonMix edytował ten post 06.05.2010 16:15
			
				
					
						
					
					#19
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.05.2010 20:47
register_concmd("cod_item", "itemgiv", ADMIN_KICK, "<name> <item>");
i na koncu dopisz
public itemgiv(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
return PLUGIN_HANDLED;
}
DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}
tak jak mowil screeam w register byla KOMANDA a na dole KOMENDA
Użytkownik Daimyo edytował ten post 06.05.2010 20:50
			
				
					
						
					
					#20
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.05.2010 15:48
 )
 )Otóż chcę się zorientować czy wam także tak zamula serwer ten mod ? Głównie dzieje się to podczas strzelania oraz zabijania w pierwszym momencie myślałem że to wina funkcji SprawdzPoziom(attacker); bo na chłopski rozum biorąc jeśli kilka osób w jednym momencie zabiję kilka innych osób to plugin wywołuje sprawdzenie poziomu do tego jeden awansuje drugi nie trochę sprawia to problemów serwerowi ... Ale to tylko moja teza ;-)
Może doradźcie coś
 próbowałem zmienić troszkę budowę ale nadal to samo ....
 próbowałem zmienić troszkę budowę ale nadal to samo ....Pozdrawiam,
Narkon
Użytkownik Narkon edytował ten post 07.05.2010 15:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty

 
				
				
 
				
				 
				
				 
				
				







