Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczenieużywania archow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.05.2010 15:32

Witam. Jak zrobić aby arch, small angel wingi było można używać maksymalnie 5x na runde ?

Użytkownik Veeq edytował ten post 03.05.2010 15:35


#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2010 18:57

Spróbuj tak...

Znajdź funkcję:
item_gravitybomb(id)
i w niej znajdź:
	if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}


dodaj po tym:

	if(used_item[id] > 4)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty tylko 5 razy na runde")
return PLUGIN_CONTINUE
}

used_item[id] += 1;


Czyli cała funkcja item_gravitybomb ma wyglądać tak:

public item_gravitybomb(id)
{
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if(used_item[id] > 4)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty tylko 5 razy na runde")
return PLUGIN_CONTINUE
}

used_item[id] += 1;

gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]

set_user_gravity(id,5.0)
falling[id] = true


return PLUGIN_CONTINUE

}


=============================
===== Ciekawe czy zadziała O:)======
=============================




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych