Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Admn Menu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.05.2010 01:25

Witam, zrobiłem taki plugin dla admina... Tylko jest problem. Gdy wybieram daną opcję z menu to po upływie czasy ona nie znika. Jeżeli w trakcie zmienie na inną broń to moc się kasuje, po upływie czasu jak zmienie broń to się kasuje, co ja tutaj mam źle:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Admin Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam..."

new gmsgBartimer;
new mMenuAdmin // Menu
new niesmiertelnosc[33]
new niewidzialnosc[33]
new respawn[33]
new gravity[33]
new odliczanie[33]

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime")
register_clcmd("adminmenu","menu")
}

public menu(id)
{
mMenuAdmin = menu_create("Menu Admina", "wybor")
menu_additem(mMenuAdmin, "Niesmiertelnosc", "1", ADMIN_IMMUNITY)
menu_additem(mMenuAdmin, "Niewidzialnosc", "2", ADMIN_IMMUNITY)
menu_additem(mMenuAdmin, "Respawn", "3", ADMIN_IMMUNITY)
menu_additem(mMenuAdmin, "Zaswiec+grawitacja", "4", ADMIN_IMMUNITY)
menu_additem(mMenuAdmin, "M4+AK47", "5", ADMIN_IMMUNITY)
menu_additem(mMenuAdmin, "AWP+Scout", "6", ADMIN_IMMUNITY)
menu_additem(mMenuAdmin, "Deagle+USP+Glock", "7", ADMIN_IMMUNITY)
menu_setprop(mMenuAdmin, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, mMenuAdmin, 0)
}


/* Menu MenuAdmin */

public wybor(id,mMenuAdmin,item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(mMenuAdmin)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(mMenuAdmin, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
niesmiertelnosc[id] = 1
nismiertelnosc1(id)
}
case 2:
{
niewidzialnosc[id] = 1
niewidzialnosc1(id)
}
case 3:
{
respawn[id] = 1
respawn1(id)
}
case 4:
{
gravity[id] = 1
gravity1(id)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_scout")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
}
case 7:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200)
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 200)
}
}
menu_destroy(mMenuAdmin)
return PLUGIN_HANDLED
}

public nismiertelnosc1(id)
{
if (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY && niesmiertelnosc[id] > 0)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(10.0, "niesmiertelnoscoff", id)
odliczanie[id] = 10;
set_task(1.0, "odlicz", id, _, _, "a", odliczanie[id])
message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id)
write_byte(10)
write_byte(0)
message_end()
}
}

public niewidzialnosc1(id)
{
if (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY && niewidzialnosc[id] > 0)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,2)
odliczanie[id] = 10;
set_task(1.0, "odlicz", id, _, _, "a", odliczanie[id])
message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id)
write_byte(10)
write_byte(0)
message_end()
set_task(10.0,"widzialnosc",id)
}
}

public respawn1(id)
{
if (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY && respawn[id] > 0)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 1, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(id, "Musisz byc martwy, aby to kupic!")
}
else
{
if(!is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.2, 1, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(id, "Ozywilo Cie!")
}
}
}

public odlicz(id)
{
if (--odliczanie[id]<=0)
{
if (task_exists(id))
remove_task(id)

koniec_czasu(id)
return
}
set_hudmessage(0, 42, 255, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(id, "Pozostalo %d czasu", odliczanie[id])
}
public koniec_czasu(id)
{
client_print(id, print_chat, "Koniec Czasu")
}

public niesmiertelnoscoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}
public widzialnosc(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
}
public gravity1(id)
{
if (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY && gravity[id] > 0)
{
set_user_gravity(id, 0.2);
odliczanie[id] = 10;
set_task(1.0, "odlicz", id, _, _, "a", odliczanie[id])
message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id)
write_byte(10)
write_byte(0)
message_end()
set_task(10.0,"gravityoff",id)
}
}
public gravityoff(id)
{
set_user_gravity(id,1.0);
}


Żeby nie było, równo 200 linii. xD

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.05.2010 01:25


#2 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.05.2010 10:26

Nie widzę zerowania funkcji ;)
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.05.2010 12:42

Jak dałem tak:

public gravityoff(id)
{
        set_user_gravity(id,1.0);
        niewidzialnosc[id] = 0
}

To też nie działało.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych