Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 02.05.2010 23:11

chcialbym aby ktos znalazl rozwiazanie
na mozliwosc kupowania broni
jedna osoba na caly serwer przewaznie moze kupic
i psuje cala zabawe

2 chcialbym zeby bylo mozna podniesc bron innej klasy
a nie tylko swoja

pozdrawiam

Użytkownik CeLeS edytował ten post 02.05.2010 23:11

  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:23

Spróbuj pobrać nową wersję, jeżeli nie pomoże to zablokuj bronie przez rest menu.

2 chcialbym zeby bylo mozna podniesc bron innej klasy
a nie tylko swoja

Chyba za dużo na NewDiabloMod grałeś - to by dopiero zepsuło zabawę. 8?

02 maj 2010 - 23:27:
No dobra- jak chcesz.

To do drugiego.

Znajdź i usuń:
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "TouchWeapon");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "TouchWeapon");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "TouchWeapon");

oraz
public TouchWeapon(weapon,id)
{
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 03.05.2010 09:17

dzięki wszystko dziala ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.05.2010 13:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych