Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zombie modem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skromny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:64
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 02.05.2010 22:43

Witam mam problem zainstalowałem nową klase zombie, Zombie climb lecz zauważyłem że w logach wywala pełno błędów :/ Można coś zaradzić ?


A tutaj wycinek z logów :

L 05/02/2010 - 23:20:07: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/02/2010 - 23:20:07: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_class_climb.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 05/02/2010 - 23:20:07: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/02/2010 - 23:20:39: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/02/2010 - 23:20:39: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_class_climb.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 05/02/2010 - 23:20:39: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/02/2010 - 23:21:26: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/02/2010 - 23:21:26: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_class_climb.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 05/02/2010 - 23:21:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


W załączniku plik sma do tej klasy.

Zombie plague 4.3

Załączone pliki


Użytkownik Skromny edytował ten post 02.05.2010 22:43

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 03.05.2010 11:30

daj przed pluginem nazwapluginu.amxx debug i zmien mape i pokaz logi

#3 Skromny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:64
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 03.05.2010 14:03

daj przed pluginem nazwapluginu.amxx debug i zmien mape i pokaz logi



OK tak zrobiłem ;) proszę

L 05/03/2010 - 14:21:22: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_class_climb.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 05/03/2010 - 14:21:22: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/03/2010 - 14:41:37: Start of error session.
L 05/03/2010 - 14:41:37: Info (map "zm_fgame") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100503.log")
L 05/03/2010 - 14:41:37: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/03/2010 - 14:41:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_class_climb.amxx")
L 05/03/2010 - 14:41:37: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/03/2010 - 14:41:37: [AMXX] [0] zp_class_climb.sma::fwd_touch (line 104)
L 05/03/2010 - 14:50:19: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/03/2010 - 14:50:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_class_climb.amxx")
L 05/03/2010 - 14:50:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/03/2010 - 14:50:19: [AMXX] [0] zp_class_climb.sma::fwd_touch (line 104)
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 03.05.2010 14:09

widac ze wywala error przy pev ale czemu to nie wiem + do tego nie czyta tutaj fakemety

#5 Skromny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:64
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 03.05.2010 15:22

A może ktoś coś więcej powie??
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.05.2010 15:30

Zamień:
pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))
na:
if (pev_valid(world)) pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))
i skompiluj ponownie (lokalnie)
  • +
  • -
  • 1

#7 Skromny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:64
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 03.05.2010 18:55

Zmieniłem to, błędy jak na razie nie wyskakują ale zombie przestało się wspinać:/ a to jest najważniejsze...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych