Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crash serwaby "mine"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 01.05.2010 18:18

Witam ! Zmieniłem trochę minę... Zmieniłem to na tak:

public item_mine(id)
{
new count = 0
new ents = -1
ents = find_ent_by_owner(ents,"Mine",id)
while (ents > 0)
{
count++
ents = find_ent_by_owner(ents,"Mine",id)
}

if (count > 2)
{
hudmsg(id,2.0,"Aloszka")
return PLUGIN_CONTINUE
}


new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)

new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Mine")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})

drop_to_floor(ent)

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,700)

use_addtofullpack = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

mine.mdl to jest model jajka (chcialem przerobic mine pod kukuryku) lecz gdy kliknie sie e posiadajac mozliwosc zlozenia jajka to serwer sie crashuje :F Wiecie co jest nie tak ?

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 01.05.2010 18:19

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 01.05.2010 18:22

zapodaj logi?
  • +
  • -
  • 0

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 01.05.2010 18:37

Dobra juz z tym sobie poradzilem ale wie ktos moze dlaczego jak podmienilem modele tej miny. Zamiast niej powinno byc jajko to i tak widac mine a nie jajko ? :F

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 01.05.2010 19:53

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych