Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GHW No Rush - Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sefiroz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 01.05.2010 18:10

Witam ! mam problem z pluginem GHW_NO_RUSH
Plik w załączniku

Jest z nim taki problem, że odpycha jak szalony tzn jak ktoś przekroczy strefe rashu to odpycha na drugi koniec mapy często zabijając przy tym rashującego... Zależy mi na tym pluginie ponieważ używam go na aim mapach a jest ich dużo i sam tworzy strefe na środku mapy..

Proszę o pomoc ..
Słyszałem, że to może być w tej części źródła

public prethink(id)

Załączone pliki


Użytkownik Sefiroz edytował ten post 01.05.2010 18:33

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 01.05.2010 18:18

tego przypadkiem nie ustawiasz cvarami??

plugin_enabled = register_cvar("NR_enabled","1")
plugin_fence = register_cvar("NR_fence","1")
plugin_2ppl = register_cvar("NR_twopeople","1")
plugin_punishment = register_cvar("NR_punishment","1")
plugin_checktime = register_cvar("NR_checktime","2.0")
plugin_redrawtime = register_cvar("NR_redrawtime","15.0")
plugin_fencecolor = register_cvar("NR_fencecolor","green")
plugin_fencealpha = register_cvar("NR_fencealpha","200")




dokładnie to tutaj się ustawia :)


if(get_pcvar_num(plugin_punishment)==1) user_kill(id)
else
{
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
new Float:vector1[3]
if(teamnum==2)
{
vector1[0] = float(CTspawn_loc[0]) - origin[0]
vector1[1] = float(CTspawn_loc[1]) - origin[1]
vector1[2] = float(CTspawn_loc[2]) - origin[2]
}
else
{
vector1[0] = float(Tspawn_loc[0]) - origin[0]
vector1[1] = float(Tspawn_loc[1]) - origin[1]
vector1[2] = float(Tspawn_loc[2]) - origin[2]
}
new Float:num = floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
vector1[0] *= num
vector1[1] *= num
vector1[2] *= num
set_user_velocity(id,vector1)
}
client_print(id,print_chat,"[AMXX] No crossing the middle line.")
}
}
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 01.05.2010 18:20

  • +
  • -
  • 0

#3 Sefiroz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 01.05.2010 18:32

Wiem, że o to miejsce chodzi ale nie wiem które cyferki / zmienne etc odpowiadają za siłę odpychania po przekroczeniu strefy rashu

02 maj 2010 - 14:04:
pomoże ktoś?>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych