Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pokemod 123rc saveid


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 volverin3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.05.2010 17:50

Witam,
Mam problem dotyczący zapisu expa na NICK.

Linijkę którą tak wszyscy polecają
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID
ja nie posiadam.

Natomiast posiadam
SAVE_VAULT
    SAVE_MYSQL
    SAVE_SQLX
    SAVE_NVAULT

Które z nich to zapis na nick?
Bardzo bym potrzebował tego zapisu na nick gdyż bardzo duzo ludzi gra na NS.

Pozdrawiam, volverin3
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 01.05.2010 18:07

SAVE_VAULT
    SAVE_NVAULT

prawdopodobnie to :)
  • +
  • -
  • 0

#3 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.05.2010 18:27

Przepraszam ze to powiem, ale prawdopodobnie to w Japoni żyje Święty Mikołaj.
Mi chodzi o pewniaka xD
I gdzie się podziała ta linijka która mówi o zapisie na nick bądź SteamId bo ja chcialbym takową mieć
  • +
  • -
  • 0

#4 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2010 08:19

Ojojo...
Czy tak ciężko sprawdzić te 2 opcje? SAVE_VAULT SAVE_NVAULT?? To pare minu aby sprawdzić czy sie zapisuje nabić 1 lvl zmienić mape i zobaczyć czy sie zapisał... ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.05.2010 09:01

nie zmienic mape, tylko zrestartowac router, ja osoboscie nie moge, gdyz dziele internet na 3 kompy w domu. nie mam jak tego sprawdzic, a to jest zapis na IP, prawdopodobnie jedno i drugie, wedlug mnie te opcje w ogóle nie dzialaja ...
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.05.2010 11:28

A ciekawe gdzie masz zapisane(w aktualnej wersji) że masz do wyboru zapis na Nick lub SteamID bo ja jakoś niczego takiego nie widziałem.
  • +
  • -
  • 0

#7 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.05.2010 21:38

A proszę ja ciebie Pavulon w tym temacie:
PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
gdzies tak na koncu opisu pokemoda.
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.05.2010 22:33

może to w jakiejś wcześniejszej wersji było, bo w całym tamtym archiwum nie ma słowa "SAVE_ID"
  • +
  • -
  • 0

#9 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.05.2010 23:00

@up
Tyle to i ja wiem, dlategoż pytam się kto wie jak zapisać na nick na pewno, albo czy ktoś zna jakąś wersje pokemoda starszą nawet, gdzie jest zapis na nick pewny, bez bazy danych bo nie mam kasy juz na wykupowanie xD
Chciałbym 100% pewnosci, że będzie się zapisywac na nick do vault :P.

Pozdrawiam, volverin3

PS: Edytujcie jego posta bo ludzi wprowadza w błąd szukałem w obydwuch wersjach nie ma linijki Save_ID
  • +
  • -
  • 0

#10 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2010 08:23

Jeśli znacie dobrze tego moda to powinniście szukać w pliku o nazwie custom.INL......
Przed pierwszym odpaleniem moda na serwerze ustawiasz wszystko to co chcesz na pokemodzie miec ustawione
min. i to:


//how many rounds should go by without saving
	//if set to 0, round saving will not occur
	//if set to a negative number, random players will save each round (the number is how many players will save)
 #define SAVE_ROUNDS 	-3

 //time that players need to wait inbetween saving, this will prevent saving happening a lot and creating lag
 #define SAVE_SPAM 	60.0

 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID 	1


#11 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 03.05.2010 08:42

Patrze właśnie na ten plik custom i się zastanawiam, czy gdybym dopisał tą linijkę coś by to dało?
Ja jej nie mam od razu po
#define SAVE_SPAM 60.0
ja mam
#define RCON_POKEADMINS 1
  • +
  • -
  • 0

#12 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 08:45

łap to jest dobry custom

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.05.2010 11:32

tylko co da zmieniony jeden plik skoro w żadnym innym miejscu nie ma odwołania do SAVE_ID ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 03.05.2010 13:54

A gdybym zrobił tą linijkę w custom i w .sma pokemoda zamiast np. save_vault dał save_id 0? ^^
Chciałbym co wykombinowac i to dzisiaj, bo juz ludzie czekaja xD

Swoją drogą moze nie działa zapis na nick (nvault), bo w złe miejsce wklejam te pliki .inl
W które miejsce powinienem wkleić .inl'ki?

05 maj 2010 - 10:16:
@@ ODŚWIEŻAM

Jest ktoś chętny z administracji zrobić mi bazę danych i zapis na nick? Ja robię i coś nie bardzo się w ogóle zapisuje w tej bazie danych.
Bazę danych mam na db4free.net.

pokemod.cfg:

pm_mysql_host "db4free.net"
pm_mysql_user "fangames"
pm_mysql_pass ""
pm_mysql_db "poke"
pm_mysql_table "table"

Użytkownik volverin3 edytował ten post 05.05.2010 13:54

  • +
  • -
  • 0

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.05.2010 14:21

volverin3, przejdź tu: PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X i pobierz plugin z linków na górze a nie z załącznika
  • +
  • -
  • 0

#16 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.05.2010 16:08

Czy w tych plikach jest zapis na nick na pewno? Bo juz kompilowałem do swoich potrzeb pokemoda i nie chcialoby mi sie robic tego od nowa.
Jest ktoś kto to sprawdzał? Proszę o odpowiedź, bo nie mam zamiaru robić Syzyfowej Pracy (legenda) xD
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.05.2010 16:16

tak ciężko pobrać plik 155kB, rozpakować i otworzyć custom.inl żeby znaleźć takie rzeczy jak

/////////////////////////////////////////
 enum               //                  //
 {                  //                  //
    SAVE_VAULT,     //    Do NOT Edit   //
    SAVE_MYSQL,     //       These      //
    SAVE_NVAULT     //                  //
 }                  //                  //
 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 #define MOD CS     //  Edit this to which game you are going to be using (from the above)  //
 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 #define SAVE SAVE_NVAULT  //     Edit this to which saving type you want (from the above)  //
 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID            0

  • +
  • -
  • 1

#18 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.05.2010 17:21

A da się zrobić, że tylko Non-steamy maja na nick a ci co maja steam maja na SteamID ?!
  • +
  • -
  • 0

#19 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.05.2010 17:24

Nie, nie da. Jak chcesz to przerób sobie cały plugin...
  • +
  • -
  • 0

#20 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.05.2010 17:41

Temat do zamknięcia.
Dziekuje Pavulon za pomoc.


Pozdrawiam, volverin3
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych