Cvar: afk_maxtime
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Simple AFK Kicker
Temat rozp.
Seba
, 01.05.2010 11:17
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.05.2010 11:17
Najbardziej zoptymalizowany, nie obciążający serwera AFK kicker.
Cvar: afk_maxtime
Cvar: afk_maxtime
#2
Napisano 01.05.2010 14:03
Najbardziej zoptymalizowany, nie obciążający serwera AFK kicker
Widziałem inne wersje i jakoś to nie ma różnicy o-O
#3
Napisano 01.05.2010 14:15
A co w nich widziałeś ? Bo ja w każdym widziałem sprawdzanie AFK, ja używam do tego funkcji z engine gry.
#4
Napisano 01.05.2010 14:31
Inne sprawdzały wciskane klawisze lub współrzędne. Ale hardbot lubi taki spam wrzucić gdzie popadnie.
#6
Napisano 17.07.2011 13:56
plugin nie wyrzuca graczy ktorzy nie wybrali drużyny w grze a powinien.
Plugin takze nie dziala pod taka fukcje trybu przjscia na spec
Plugin takze nie dziala pod taka fukcje trybu przjscia na spec
public ct(id) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id) if (team == CS_TEAM_CT) { if( !( pev( id, pev_flags ) & FL_ONGROUND2 ) && timer_started[id] ) return PLUGIN_HANDLED if (get_pcvar_num(kz_spec_saves) == 1) { pev(id, pev_origin, SpecLoc[id]) if ( timer_started[id] ) { if ( IsPaused[id] ) Pause(id) g_pausetime[id] = get_gametime() - timer_time[id] timer_time[id] = 0.0 ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Your timer has been paused.", PLUGIN_PREFIX) } } if(gViewInvisible[id]) gViewInvisible[id] = false cs_set_user_team(id,CS_TEAM_SPECTATOR) set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT) set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_FLY) set_pev(id, pev_effects, EF_NODRAW) set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DEAD) } else { cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT) set_pev(id, pev_effects, 0) set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK) set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_NO) set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_AIM) CmdRespawn(id) give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_usp") give_item(id,"weapon_usp") give_item(id,"weapon_usp") if (get_pcvar_num(kz_spec_saves) == 1) { set_pev(id, pev_origin, SpecLoc[id]) if ( timer_started [id] ) timer_time[id] = get_gametime() - g_pausetime[id] + timer_time[id] } } return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik berix edytował ten post 17.07.2011 14:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych