Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu się zamykam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.04.2010 13:44

Gdy zrobiłem tak jak wszystko w poradniku od G[o]qu, dodałem 3 nowe klasy SWOJE + tamte co były i gdy naciskam na 9 to się zamykam menu i nie pokazują klasy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2010 13:49

Może byś tak pokazał wyniki swojej pracy? -.-

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.04.2010 13:51

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,12)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 9:
{
player_class[id] = Cziter
}
case 10:
{
player_class[id] = Shaman
}
case 11:
{
player_class[id] = Morthi
}
case 12:
{
player_class[id] = Exquel
}
case 13:
{
player_class[id] = Uzuriel
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wiedzmin Level :%i^n2. Shaman Level :%i^n3. Morthi Level :%i^n\w4. Exquel Level :%i^n5. Uzuriel Level :%i^n6. Anadriel Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Wiedzmin
* 2:Shaman
* 3:Morthi
* 4:Exquel
* 5:Uzuriel
* 6:Anadriel
* 0:Wstecz
*/
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Cziter
}
case 1:
{
player_class[id] = Shaman
}
case 2:
{
player_class[id] = Morthi
}
case 3:
{
player_class[id] = Exquel
}
case 4:
{
player_class[id] = Uzuriel
}
case 5:
{
player_class[id] = Anadriel
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


29 kwiecień 2010 - 15:18:
;x
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2010 14:28

A więc, jeżeli koleś chce sobie wybać klasę:

Cziter
Shaman
Morthi
Exquel
Uzuriel

To do Czitera ma wcisnąć klawisz 0, do Shamana, 10, do Morthi 11, do Exqual 12 a do Uzuriel 13? To fajną musisz mieć klawiature.. :F

Te klasy mają być na drugiej stronie. -.-

Żeby to ruszyło musisz mieć trzecią strone -.- Za dużo klas. -.-

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.04.2010 14:31

Co ty gadasz? Przecież są na 2 stronie, i po co 3 strona? Jak za dużo klas? he?
  • +
  • -
  • 0

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2010 15:34

A to niby co jest ?!
                case 0: 
                {       
                        player_class[id] = Mag                  
                }
                case 1: 
                {       
                        player_class[id] = Mnich
                }
                case 2: 
                {       
                        player_class[id] =  Paladyn
                }
                case 3: 
                {       
                        player_class[id] = Zabojca
                }
                case 4: 
                {                       
                        player_class[id] = Nekromanta
                        g_haskit[id] = 1
                }
                case 5: 
                {       
                        player_class[id] = Barbarzynca                  
                }
                case 6: 
                {       
                        player_class[id] = Ninja
                }
                case 7: 
                {       
                        player_class[id] = Hunter
                        g_GrenadeTrap[id] = 1
                }
                case 8:
                {
                         ShowKlasy(id,lx)
                }
                case 9: 
                {       
                        player_class[id] = Cziter
                }
                case 10:
                {
                        player_class[id] = Shaman
                }
                case 11:
                {
                        player_class[id] = Morthi
                }
                case 12: 
                {
                        player_class[id] = Exquel
                }
                case 13:
                {
                        player_class[id] = Uzuriel
                }
        }

Kto znajdzie klawisz 14 na klawiatyrze, aby wybrać Uzuriel ? :F Usuń to. -.-

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.04.2010 15:36

A widzisz tą linijkę?
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wiedzmin   Level :%i^n2. Shaman   Level :%i^n3. Morthi   Level :%i^n4. Exquel   Level :%i^n5. Uzuriel   Level :%i^n6. Anadriel   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])
?

Jest przypisane Uzuriel do klawisza nr. 5 -.-

Użytkownik Krejzol edytował ten post 29.04.2010 15:39

  • +
  • -
  • 0

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2010 15:53

A widzisz swoje menu? :F

Zrób takie:


Sprawdź czym się różnią dwa obrazki. -.-

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,12)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 

}

public select_class_menu(id, key) 
{
new lx[15] 
        g_haskit[id] = 0
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        player_class[id] = Mag                  
                }
                case 1: 
                {       
                        player_class[id] = Mnich
                }
                case 2: 
                {       
                        player_class[id] =  Paladyn
                }
                case 3: 
                {       
                        player_class[id] = Zabojca
                }
                case 4: 
                {                       
                        player_class[id] = Nekromanta
                        g_haskit[id] = 1
                }
                case 5: 
                {       
                        player_class[id] = Barbarzynca                  
                }
                case 6: 
                {       
                        player_class[id] = Ninja
                }
                case 7: 
                {       
                        player_class[id] = Hunter
                        g_GrenadeTrap[id] = 1
                }
                case 8:
                {
                         ShowKlasy(id,lx)
                }
        }
                
        LoadXP(id, player_class[id])
        CurWeapon(id)
        
        give_knife(id)
        
        return PLUGIN_HANDLED
} 
/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wiedzmin   Level :%i^n2. Shaman   Level :%i^n3. Morthi   Level :%i^n\w4. Exquel   Level :%i^n5. Uzuriel   Level :%i^n6. Anadriel   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Wiedzmin
* 2:Shaman
* 3:Morthi
* 4:Exquel
* 5:Uzuriel
* 6:Anadriel
* 0:Wstecz
*/
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: 
        {
                player_class[id] = Wiedzmin
        }
        case 1:
        {
                player_class[id] = Shaman        
        }
        case 2: 
        {
                player_class[id] = Morthi
        }
        case 3: 
        {
                player_class[id] = Exquel
        }
        case 4: 
        {
                player_class[id] = Uzuriel
        }
        case 5: 
        {
                player_class[id] = Anadriel
        }
        case 9: 
        {
                select_class(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


A widzisz tą linijkę?

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wiedzmin   Level :%i^n2. Shaman   Level :%i^n3. Morthi   Level :%i^n4. Exquel   Level :%i^n5. Uzuriel   Level :%i^n6. Anadriel   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])
?

Jest przypisane Uzuriel do klawisza nr. 5 -.-


Hahaha..

To jest wygląd menu, a przypisanie do klawiszy jest gdzie indziej. Hahaha, case 4 to przypisanie do klaiwsza nr 5. :F

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 29.04.2010 15:54


#9 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.04.2010 18:34

W takim razie przepraszam.

Reput leci za każdy post.


Jednak mam jeszcze jeden problem

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFxv7PR.sma(4867) : error 025: function heading differs from prototype
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFxv7PR.sma(4867) : error 021: symbol already defined: "ShowKlasy"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFxv7PR.sma(4875) : error 021: symbol already defined: "PressedKlasy"


a 4867 linijka to

public ShowKlasy(id,lx[]) {


4875 to
public PressedKlasy(id, key) {

Użytkownik Krejzol edytował ten post 29.04.2010 18:40

  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.04.2010 19:35

tak zrob sobie jeszcze 5x taka sama funkcje bo trudno jest wymyslic nazwe tudziez uzyc ctrl+f nie :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.04.2010 19:50

ty mówić polska? Potrafisz G[o]Q'u normalnie po polsku napisać i wytlumaczyć? Czy tylko tak żeby pare osób z forum zrozumiało?
  • +
  • -
  • 0

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.04.2010 20:02

czy ty rozumiec po angielska mowa :?:

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFxv7PR.sma(4867) : error 021: symbol already defined: "ShowKlasy"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFxv7PR.sma(4875) : error 021: symbol already defined: "PressedKlasy"

symbol juz zdefiniowany czyli 2x taka sama nazwe dales
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2010 21:00

ty mówić polska? Potrafisz G[o]Q'u normalnie po polsku napisać i wytlumaczyć? Czy tylko tak żeby pare osób z forum zrozumiało?



Ale on całkiem po polsku napisał, może to Ty nie umiesz polskiego? :F

masz zdefiniowane 2x klawisze do menu. -.-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych