Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cos w stylu GOD MODE.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.04.2010 18:27

Problem polega na tym, że w wersje 5.9l usunąłem moce klas(Przy pomocy jednego pro z amxx.pl - ten kto wie wie o kogo chodzi). I jest tak jakby god mode. Musialem usunac cos z tym zwiazane i sie tak zrobilo . Chodzi po prostu o to ze nie da sie nikogo z broni zabic odbijaja sie pociski mozna tylko z knife zadac dmg. Jesli wie ktos ktory to warunek i jak go przywrocic proszę o pomoc oczywiscie + dla tego kto pomoze
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 19:25

A myślisz, że my wiemy co zmieniałeś? Może jakieś logi? W ciemno mamy pakować? :F

Albo sma.

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.04.2010 20:13

pokaz wszystko co wiaze sie z damage bo pewnie masz tam jakiegos returna zaplatanego
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 28.04.2010 20:28

A ja bym powiedział że źle usunąłeś moc od odbijania paladyna :>
A nie żadne dmg bo nie wiem GoQ czy wiesz ale diablo korzysta z Eventa od Damage w którym nie da się edytować obrażeń :>
  • +
  • -
  • 0

#5 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.04.2010 06:21

Nie wiem gdzie to usunąłem bo nie patrzyłem co usuwam xD a Vert skoro wiesz ze to przyczyna to mozesz napisac jak to zrobic by znow dzialalo
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.04.2010 08:02

oj oj oj :>
Wklej jak wygląda u ciebie: fw_traceline
  • +
  • -
  • 0

#7 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.04.2010 09:20

Ok proszę
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) // pentToSkip == id, for clarity
 {
 	
	if(!is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;

	// not a player entity, or player is dead
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	new hit = get_tr2(trace, TR_pHit)	
	
	// not shooting anything
	if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new h_bulet=0
	
	if(golden_bulet[id]>0) 
	{
		golden_bulet[id]--
		h_bulet=1
	}
		
	if(is_valid_ent(hit))
	{
		new name[64]
		entity_get_string(hit,EV_SZ_classname,name,63)
		
		if(equal(name,"dbmod_shild"))
		{
			new Float: ori[3]
			entity_get_vector(hit,EV_VEC_origin,ori)
			set_tr2(trace,TR_vecEndPos,vecEnd)
			if(after_bullet[id]>0)
			{			
				new Float: health=entity_get_float(hit,EV_FL_health)
				entity_set_float(hit,EV_FL_health,health-3.0)
				if(health-1.0<0.0) remove_entity(hit)
				after_bullet[id]--
			}
			set_tr2(trace,TR_iHitgroup,8);
			set_tr2(trace,TR_flFraction,1.0);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	}	
		
	if(is_user_alive(hit))
	{
		if(h_bulet)
		{
			set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD) // Redirect shot to head
	    
			// Variable angles doesn't really have a use here.
			static hit, Float:head_origin[3], Float:angles[3]
			
			hit = get_tr2(trace, TR_pHit) // Whomever was shot
			engfunc(EngFunc_GetBonePosition, hit, 8, head_origin, angles) // Find origin of head bone (8)
			
			set_tr2(trace, TR_vecEndPos, head_origin) // Blood now comes out of the head!
		}
		
		{
			if(after_bullet[id]>0)
			{
				if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
				else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
				after_bullet[id]--
			}
			set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
		}
		return FMRES_IGNORED
	}
		
	return FMRES_IGNORED;
}

Tak czytelniej będzie ;s

Użytkownik ZK. edytował ten post 29.04.2010 10:32

  • +
  • -
  • 0

#8 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2010 12:43

Usun to
{
				if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
				else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
				after_bullet[id]--
			}
Albo pozmienaj "--" Na "00" I masz ;] Ale radze usunac bo to jest tarcza barby co odbija all pociski

Użytkownik Pawex edytował ten post 29.04.2010 12:45

  • +
  • -
  • 0

#9 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.04.2010 14:07

Pawex nie pomogło

29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?
  • +
  • -
  • 0

#10 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 29.04.2010 17:52

Pawex nie pomogło

29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?



Usun cala funkcje : x xD
  • +
  • -
  • 2

#11 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.04.2010 18:14

Działa Ghoscik + . Problem Rozwiazany
  • +
  • -
  • 0

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.04.2010 21:24

Uprzedzam twój post :>
Usuń też:
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
bo ci błędy będzie wywalać :>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych