Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodawanie nowych zadań przedmiotów
#1
Napisano 28.04.2010 18:23
#2
Napisano 28.04.2010 18:30
#3
Napisano 28.04.2010 18:57
case 70: { player_item_name[id] = "Master Knife" player_item_id[id] = rannum player_b_knife[id] = 1 item_durability[id] = 100 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza",player_item_name[id]) }
Właśnie, jak zrobić żeby niektóre itemy miały po 100 wytrzymałości, a reszta standardowo 250? Jak nad case 1 mam
//Set durability, make this item dependant? item_durability[id] = 250 switch(rannum)
A chcę mieć np. pod case 69 to:
case 69: { player_item_name[id] = "Demonic Amplifier" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = 40 item_durability[id] = 100 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +%i dodatkowych obrazen",player_item_name[id],player_b_damage[id]) }
Użytkownik Savage edytował ten post 28.04.2010 19:02
#4
Napisano 28.04.2010 19:05
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout
dodaj pod tym to:
new player_b_knifemaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife
Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
dodaj pod tym to:
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}
dodaj pod tym to:
if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knifemaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze knife
")
}
Znajdzi swoje ostanie case itemu i dodaj pod tym
case xx:
{
player_item_name[id] = "knifemasterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifemaster[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}
Znajdzi
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
Zamieni na
xx liczba twojego ostaniego itemuset_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,xx)
Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
dodaj pod tym to:
if(player_b_knifemaster[id]>0)
{
if(player_b_knifemaster[id]>5) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_knifemaster[id]>2) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_knifemaster[id]>1) player_b_knifemaster[id]-=random_num(-1,1)
}
Znajdzi
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
dodaj pod
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Znajdź
dodaj podadd_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
Znajdzi
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
zmanien na
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
#5
Napisano 28.04.2010 19:11
A jeszcze wytłumaczcie mi jak mam tą wytrzymałość itemów zrobić tak jak wyżej się pytałem?
Użytkownik Savage edytował ten post 28.04.2010 19:17
#6
Napisano 28.04.2010 19:23
item_durability[id] = xxx
W xxx dajesz ile ma mieć wytrzymałości...
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 19:28
#7
Napisano 28.04.2010 21:21
Jesli tak to proszę o odpowiedz:)
#8
Napisano 28.04.2010 21:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych