Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie nowych zadań przedmiotów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Savage

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 28.04.2010 18:23

Mam problem, chcę mieć np. item: Master Knifes, 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża. Jak to zrobić, mam liste zadań przedmiotów i nigdzie nie ma 1/x z noża, jak to dodać i o co z tym chodzi, albo np. jak zrobić item: no recoil? Myślę że to chodzi o coś takiego jak przy dodawaniu latarki maga, tylko trzeba pododawać inne rzeczy?

#2 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.04.2010 18:30

Jeśli chcesz knife 1/1 wystarczy ze zmienisz kod ze scouta. a co do no recoila gdzies to jest na forum
  • +
  • -
  • 0

#3 Savage

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 28.04.2010 18:57

Jak na razie zrobiłem tylko opis przedmiotu i tak jakby nowy item, ale on nie zadziała, jak przerobić ten kod scouta, bo w tym dopiero siedzę parę godzin.

case 70:
		{	player_item_name[id] = "Master Knife"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knife[id] = 1
			item_durability[id] = 100
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza",player_item_name[id])
		}

Właśnie, jak zrobić żeby niektóre itemy miały po 100 wytrzymałości, a reszta standardowo 250? Jak nad case 1 mam

//Set durability, make this item dependant?
	item_durability[id] = 250
	switch(rannum)

A chcę mieć np. pod case 69 to:

case 69:
		{	player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = 40
			item_durability[id] = 100
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +%i dodatkowych obrazen",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

Użytkownik Savage edytował ten post 28.04.2010 19:02


#4 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 28.04.2010 19:05

Znajdź:

new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout


dodaj pod tym to:

new player_b_knifemaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife


Znajdź:

player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout


dodaj pod tym to:

player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife


Znajdź:

if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}



dodaj pod tym to:

if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knifemaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze knife
")
}


Znajdzi swoje ostanie case itemu i dodaj pod tym

case xx:
{
player_item_name[id] = "knifemasterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifemaster[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}


Znajdzi

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)


Zamieni na

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,xx)

xx liczba twojego ostaniego itemu

Znajdź:

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}


dodaj pod tym to:

if(player_b_knifemaster[id]>0)
{
if(player_b_knifemaster[id]>5) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_knifemaster[id]>2) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_knifemaster[id]>1) player_b_knifemaster[id]-=random_num(-1,1)
}


Znajdzi

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


dodaj pod

public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


Znajdź

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

dodaj pod

add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)


Znajdzi

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")


zmanien na

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")


  • +
  • -
  • 1

#5 Savage

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 28.04.2010 19:11

Dzięki, długie to :ooooo + leci

A jeszcze wytłumaczcie mi jak mam tą wytrzymałość itemów zrobić tak jak wyżej się pytałem?

Użytkownik Savage edytował ten post 28.04.2010 19:17


#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 19:23

Poprostu do Twojego itemu dodajesz
item_durability[id] = xxx

W xxx dajesz ile ma mieć wytrzymałości...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 19:28


#7 Noo3?!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 28.04.2010 21:21

Czy jest taka mozliwosc ze jezeli dostaniemy juz ten item to zmienia na sie z tym model noza?
Jesli tak to proszę o odpowiedz:)
  • +
  • -
  • 0

#8 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 28.04.2010 21:22

Popacz na item sworda to wtedy sie dowiesz i poszukaj bo byl taki temat
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych