Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zwracanie PLUGIN_CONTINUE / HANDLED - różnice


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.04.2010 15:29

Witam,

Czym się różnią i do czego się przydają poniższe kody:

return PLUGIN_CONTINUE;


return PLUGIN_HANDLED;


return PLUGIN_HANDLED_MAIN;


continue;

Użytkownik deLLek edytował ten post 28.04.2010 15:30


#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 28.04.2010 16:53

return PLUGIN_CONTINUE;

ten aby się powtarzał(plugin) w zapisie expa jest potrzebny


return PLUGIN_HANDLED;

coś zablokowac/wyłączyć (coś w tym stylu)
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.04.2010 17:00

continue

ominięcie dalszego kodu przejście do następnego "obrotu" pętli

Użytkownik DarkGL edytował ten post 28.04.2010 17:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych