Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
anty master 2
#1
Napisano 26.04.2010 15:35
#2
Napisano 26.04.2010 17:56
zrobiłem według instrukcj z tematu anty master i nie działa
Co my jesteśmy jasnowidzami ?? moze daj sma i powiedz jaki błąd.....
#3
Napisano 26.04.2010 18:09
Załączone pliki
#4
Napisano 26.04.2010 18:24
#5
Napisano 26.04.2010 19:03
#6
Napisano 26.04.2010 19:58
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id) || (player_b_twojazmienna[id] == 1))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */potem na gorze new twojazmienna[33]
dodajesz opis, robie item i już.
#7
Napisano 27.04.2010 06:21
e a możesz pokazac swojm sposobem bo na krwawej chyba też masz anty
Użytkownik Gamer edytował ten post 27.04.2010 06:31
#8
Napisano 27.04.2010 10:31
Pokaże Ci na podstawie anty na scouta:
robisz nową zmienną tam gdzie inne:
new player_b_antyscout[33] = 1
W
public reset_item_skills(id){Dopisujesz:
player_b_antyscout[id] = 0
Opis robisz:
if (player_b_antyscout[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antyscout[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz ochrone")
add(itemEffect,199," od natychmiastowego zabicia ze Scouta.<br>")
}W
public upgrade_item(id)
Dodajesz:
if(player_b_antyscout[id]>0)
{
if(player_b_antyscout[id]>5) player_b_antyscout[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_antyscout[id]>2) player_b_antyscout[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_antyscout[id]>1) player_b_antyscout[id]-=random_num(-1,1)
}Twoje:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
Zamień na to:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id) || (player_class[id] == Hefasto) || (player_b_antyscout[id] == 1))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */Zrób item.
#9
Napisano 27.04.2010 11:01
to jest żeby było na dana klase?(player_class[id] == Hefasto)
i zrobisz mi to bo sorry ale zwalilem cos i dam ci sma ok?>
#10
Napisano 27.04.2010 11:04
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyscout[id] == 1))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */Albo sma.
#11
Napisano 27.04.2010 11:07
Załączone pliki
#12
Napisano 27.04.2010 11:08
#13
Napisano 27.04.2010 11:10
27 kwiecień 2010 - 15:16:
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę
Użytkownik Gamer edytował ten post 27.04.2010 15:17
#14
Napisano 27.04.2010 16:14
@@Edit:
Ahh, nie mogłem się połapać, Ty już je zrobiłeś, łap sma, powinno działać.
PS. Usunąłem również loose idention.
PS2. Zrobiłeś zmienną
player_b_godmode[33]ale nie wiem po co, skoro jej nigdzie nie użyłeś. ;/
\
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę
Więcej wiary w ludzi. :<
Załączone pliki
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.04.2010 16:22
#15
Napisano 27.04.2010 18:17
27 kwiecień 2010 - 18:18:
Screeaam... jeszcze jedno jak zrobić na drugim menu nową klasę bo jak zrobię to lvl się nie bije
#16
Napisano 27.04.2010 18:20
#17
Napisano 27.04.2010 18:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



dbmod_5.9l.amxx







