Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

anty master 2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.04.2010 15:35

zrobiłem według instrukcj z tematu anty master i nie działa
  • +
  • -
  • 0

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 26.04.2010 17:56

zrobiłem według instrukcj z tematu anty master i nie działa


Co my jesteśmy jasnowidzami ?? moze daj sma i powiedz jaki błąd.....
  • +
  • -
  • 0

#3 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.04.2010 18:09

nie ma błedu poprostu nie działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 18:24

Jaki anty master? Co ma robić? Pokaż kod? :F

#5 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.04.2010 19:03

anty master - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tego poradnika używałęm
  • +
  • -
  • 0

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 19:58

Zrób tak:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_b_twojazmienna[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

potem na gorze new twojazmienna[33]

dodajesz opis, robie item i już.

#7 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.04.2010 06:21

gdzie na górze ? a i może zmina byc dalej anty2master?
e a możesz pokazac swojm sposobem bo na krwawej chyba też masz anty

Użytkownik Gamer edytował ten post 27.04.2010 06:31

  • +
  • -
  • 0

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 10:31

damn..

Pokaże Ci na podstawie anty na scouta:

robisz nową zmienną tam gdzie inne:

new player_b_antyscout[33] = 1

W
public reset_item_skills(id){

Dopisujesz:

player_b_antyscout[id] = 0

Opis robisz:

if (player_b_antyscout[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_antyscout[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz ochrone")
		add(itemEffect,199," od natychmiastowego zabicia ze Scouta.<br>")
	}

W
public upgrade_item(id)

Dodajesz:

if(player_b_antyscout[id]>0)
	{
		if(player_b_antyscout[id]>5) player_b_antyscout[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_antyscout[id]>2) player_b_antyscout[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_antyscout[id]>1) player_b_antyscout[id]-=random_num(-1,1)
	}

Twoje:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

Zamień na to:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_class[id] == Hefasto) || (player_b_antyscout[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Zrób item.

#9 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.04.2010 11:01

(player_class[id] == Hefasto)

to jest żeby było na dana klase?
i zrobisz mi to bo sorry ale zwalilem cos i dam ci sma ok?>
  • +
  • -
  • 0

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 11:04

A , tak sry, to jest na daną klasę. Zrób tak:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyscout[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Albo sma.

#11 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.04.2010 11:07

Masz sma i jestes boski xD ty jeden tak pomagasz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 11:08

A na co ma być anty item ? Zrobię jak przyjde.

#13 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.04.2010 11:10

m4a1/ak47/m3/knife/he/scout/awp e a powiesz jak zrobic nowe klasy na 2 stronie menu

27 kwiecień 2010 - 15:16:
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę

Użytkownik Gamer edytował ten post 27.04.2010 15:17

  • +
  • -
  • 0

#14 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 16:14

Chcesz mieć jedną zmienną na wszystkie 1/x itemy ?

@@Edit:

Ahh, nie mogłem się połapać, Ty już je zrobiłeś, łap sma, powinno działać.

PS. Usunąłem również loose idention.

PS2. Zrobiłeś zmienną
player_b_godmode[33]
ale nie wiem po co, skoro jej nigdzie nie użyłeś. ;/

\
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę


Więcej wiary w ludzi. :<

Załączone pliki


Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.04.2010 16:22


#15 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.04.2010 18:17

player_b_godmode[33] bo nie umiałem tego paska zrobic i jak zrobiłęm na tescie to się nie włanczało w ogóle

27 kwiecień 2010 - 18:18:
Screeaam... jeszcze jedno jak zrobić na drugim menu nową klasę bo jak zrobię to lvl się nie bije
  • +
  • -
  • 0

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 18:20

Bo musisz reset bazy danych SQL zrobić.

#17 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.04.2010 18:22

robiłem w tym problem hehe
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych