Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Men u only admin.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 12:39

Jak zrobić, aby menu wyświetlało się co rundę, ale żeby wyświetlało się tylko dla admina z immunitetem, a dla zwykłego gracza nic się nie pokazywało ?

Coś takiego pójdzie?:

public event_new_round() 
{
	round++;
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(round > 0 && get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY)
		{
			Showrod(player);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 13:10

tak :] będzie się ujawniało tylko dla adminów z flagą "A"

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 13:16

Masz plus, drugie pytanie, czy takie menu wypali:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam"

#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890


new zmienna
new round;
new no_recoil[33];
new magazynek[33];
new g_angle[33];


public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	register_menucmd(register_menuid("menu"), Keysrod, "Pressedrod")
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") 
}

public event_new_round() 
{
	round++;
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(round > 0)
		{
			Showrod(player);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}



public RoundStart(){
        for (new i=0; i < 33; i++){
        if(get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY){
        client_print(i,print_chat,"[ADMIN] Pilnuj porzadku!")
        }
    }
}




public Showrod(id) {
	show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Klase!^n\w1. \yAWP+Deagle^n\w2. \yM4A1+AK47+Brak rozrzutu broni^n\w3. \yWszystkie Pistolety+Nie musisz przeladowywac", -1, "menu")
}
public Pressedrod(id, key) {
	/* Menu:
	* VIP Menu
	* 1. AWP
	* 2. M4+AK
	* 3. Pistolety
	*/
        no_recoil[id] = 0
        magazynek[id] = 0
	switch (key) {
		case 0: { 
			give_item(id,"weapon_awp")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			give_item(id,"weapon_deagle")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
                        set_user_health(id, 100)
			give_item(id,"weapon_knife")
			}
		case 1: { 
			give_item(id,"weapon_m4a1")
                        give_item(id,"weapon_ak47")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			give_item(id,"weapon_knife")
                        no_recoil[id] = 1
			}
		case 2: { 
			give_item(id,"weapon_usp")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
			give_item(id,"weapon_deagle")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
			give_item(id,"weapon_knife")
                        magazynek[id] = 1
			}
	   }
}




public client_PreThink ( id ) 
{
        if(no_recoil[id] > 0){
		set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
        }

        new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
        if(magazynek[id] > 0 && weapon_id){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
        }    
        new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
        if(magazynek[id] > 0 && weapon_id2){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
        }    
}

Jeżeli wybierzemy 1wszą opcję dostaniemy AWP+Deagle, jeżeli drugą, M4+AK+brak rozrzutu, jeżeli trzecią, 2 pistolety+nieskończone ammo. Czy przy kolejnym pokazaniu menu zresetują się moce po wybraniu klasy? Co jest źle? To mój pierwszy plugin, więc robię błędy (menu zaczerpnięte z VIP pluginu). :D

Czy to menu pokaże się wszystkim co rundę?

Jeżeli chcę zrobić item leczący po wciśnięciu E to jaki event muszę stworzyć?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.04.2010 13:18


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 15:17

Czy przy kolejnym pokazaniu menu zresetują się moce po wybraniu klasy?


xD ale o jakich mocach mowa ^^ co do resetów ?? to po porostu co rundę adminowi ukaże się menu z wyborem tych broni :]

i automatycznie doda mu po przyciśnięciu odpowiedniego klawisza oczywiście doda broń

Czy to menu pokaże się wszystkim co rundę?


to jest cały kod ?? plugin'u

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 15:26

Patrz, zrobiłem inny plugin, ten plugin pokaże wszystkim graczom co rundę menu...
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam"

#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890


new zmienna
new round;
new no_recoil[33];
new magazynek[33];
new g_angle[33];


public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	register_menucmd(register_menuid("menu"), Keysrod, "Pressedrod")
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") 
}

public event_new_round() 
{
	round++;
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(round > 0)
		{
			Showrod(player);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}



public RoundStart(){
        for (new i=0; i < 33; i++){
        if(get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY){
        client_print(i,print_chat,"[ADMIN] Pilnuj porzadku!")
        }
    }
}




public Showrod(id) {
	show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Klase!^n\w1. \yAWP+Deagle^n\w2. \yM4A1+AK47+Brak rozrzutu broni^n\w3. \yWszystkie Pistolety+Nie musisz przeladowywac", -1, "menu")
}
public Pressedrod(id, key) {
	/* Menu:
	* VIP Menu
	* 1. AWP
	* 2. M4+AK
	* 3. Pistolety
	*/
        no_recoil[id] = 0
        magazynek[id] = 0
	switch (key) {
		case 0: { 
			give_item(id,"weapon_awp")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			give_item(id,"weapon_deagle")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
                        set_user_health(id, 100)
			give_item(id,"weapon_knife")
			}
		case 1: { 
			give_item(id,"weapon_m4a1")
                        give_item(id,"weapon_ak47")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			give_item(id,"weapon_knife")
                        no_recoil[id] = 1
			}
		case 2: { 
			give_item(id,"weapon_usp")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
			give_item(id,"weapon_deagle")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
			give_item(id,"weapon_knife")
                        magazynek[id] = 1
			}
	   }
}




public client_PreThink ( id ) 
{
        if(no_recoil[id] > 0){
		set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
        }

        new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
        if(magazynek[id] > 0 && weapon_id){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
        }    
        new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
        if(magazynek[id] > 0 && weapon_id2){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
        }    
}


W 1 opcji da AWP+Deagle
W 2 M4+AK+No Recoil
W 3 2 Pistolety+Nie kończące ammo

Czy to zadziała?
Czy za każdą rundą będzie się resetować dana moc? Żeby się nie nakładała dwa razy?

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 15:41


new zmienna
new round;
new no_recoil[33];
new magazynek[33];
new g_angle[33];


Skasuj

new zmienna


:D Co do kasowania danej mocy będzie się tzn nakładać że jak Ktoś wybrał opcję Pierwszą a w następnej rundzie wybierze opcje 3 to wyrzuci to co ma i będzie mieć to co dostanie
Ps: plugin pokazuje każdemu graczowi coś nie dorobiłeś jak należy :]

Użytkownik hardbot edytował ten post 26.04.2010 15:50


#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 16:44

Właśnie chce, aby każdy gracz to widział. xD

A jak mogę dorobić system lvlowy?

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 17:38

Masz dodałem do twojego przerobionego pluga funkcje jak wpiszesz /level pokaże się w HUD info

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam"

#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890

#define HOLD_TIME 5.0

new round;
new no_recoil[33];
new magazynek[33];
new g_angle[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
register_menucmd(register_menuid("menu"), Keysrod, "Pressedrod")
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /level","level")
}

public event_new_round()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(round > 0)
{
Showrod(player);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}



public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY){
client_print(i,print_chat,"[ADMIN] Pilnuj porzadku!")
}
}
}




public Showrod(id) {
show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Klase!^n^n\w1. \yAWP+Deagle^n\w2. \yM4A1+AK47+Brak rozrzutu broni^n\w3. \yWszystkie Pistolety+Nie musisz przeladowywac", -1, "menu")
}
public Pressedrod(id, key) {
/* Menu:
* VIP Menu
* 1. AWP
* 2. M4+AK
* 3. Pistolety
*/
no_recoil[id] = 0
magazynek[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
set_user_health(id, 100)
give_item(id,"weapon_knife")
}
case 1: {
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id,"weapon_knife")
no_recoil[id] = 1
}
case 2: {
give_item(id,"weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
give_item(id,"weapon_knife")
magazynek[id] = 1
}
}
}




public client_PreThink ( id )
{
if(no_recoil[id] > 0){
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(magazynek[id] > 0 && weapon_id){
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
}
new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
if(magazynek[id] > 0 && weapon_id2){
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
}
}

public level(id)
{
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 9)
format(ranga,29,"1")
else if ( stats[0] >= 10 && stats[0] <= 19)
format(ranga,29,"2")
else if ( stats[0] >= 20 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"3")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 39)
format(ranga,29,"4")
else if ( stats[0] >= 40 && stats[0] <= 49)
format(ranga,29,"5")
else if ( stats[0] >= 50 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"6")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 69)
format(ranga,29,"7")
else if ( stats[0] >= 70 && stats[0] <= 79)
format(ranga,29,"8")
else if ( stats[0] >= 80 && stats[0] <= 89)
format(ranga,29,"9")
else if ( stats[0] >= 90 && stats[0] <= 99)
format(ranga,29,"10")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"11")
else if ( stats[0] >= 110 && stats[0] <= 129)
format(ranga,29,"12")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 139)
format(ranga,29,"13")
else if ( stats[0] >= 130 && stats[0] <= 149)
format(ranga,29,"14")
else if ( stats[0] >= 140 && stats[0] <= 159)
format(ranga,29,"15")
else if ( stats[0] >= 150 && stats[0] <= 169)
format(ranga,29,"16")
else if ( stats[0] >= 160 && stats[0] <= 179)
format(ranga,29,"17")
else if ( stats[0] >= 180 && stats[0] <= 189)
format(ranga,29,"18")
else if ( stats[0] >= 190 && stats[0] <= 199)
format(ranga,29,"19")
else if ( stats[0] >= 250 )
format(ranga,29,"20")

set_hudmessage(255, 0, 0, 00.02, 0.76, 0, 6.0, 12.0, HOLD_TIME)
show_hudmessage(id, "Twoj Level: [ %s ] | Zabiles juz: [ %d ] Graczy!",ranga,stats[0])
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 26.04.2010 17:38


#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 17:53

Dzięki . :D

A on się gdzieś zapisuje czy coś ?

Po drugie jak mogę dodać jakieś moce do danego lvla?

Po trzecie co ile fragów jest lvl?

@Edit:

Widzę, xD

Lvli jest 20.
   else if ( stats[0] >= 10 && stats[0] <= 19)
      format(ranga,29,"2")


I kilka innych pytań:

1. Jak zrobić, aby co X rund pokazywał się tekst w Chacie?
2. Co mogę ciekawego dodać do plugina (jestem początkujący)? Chcę coś dodać łatwego, żeby się nauczyć. xD

19 to ilość zabójstw, a 2 to lvl?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.04.2010 17:58


#10 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 18:08

Po 2 Pomyślmy nad tym :]
Po 3 Level możesz sam sobie tam ustawić co ile ma się wbijać :] dałem tylko tak dla przykładu

-----------------------------
Ad. 1

public client_authorized(id)
{
set_task(30.0, "PrintText" ,id)
// To 30 to czas powturnego pokazania sie w say
}
public PrintText(id)
{
client_print(id, print_chat, "[Informator] Tutaj twoj text.")
}


Ad. 2
Dźwięk wbijania level'a
Za któryś level dostaje się coś NP; HP czy coś innego

PS: @UP

else if ( stats[0] >= 10 && stats[0] <= 19)
format(ranga,29,"2")


10 - to jest nowy level
19 - to koncowy level w tym przypadku jak zabije jeszcze jedną osobe to wbije 2 level(oczywiście można to zmienić Tzn podwyższyć ilość zabić :])

Użytkownik hardbot edytował ten post 26.04.2010 18:12


#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 18:17

else if ( stats[0] >= 10 && stats[0] <= 19)
format(ranga,29,"2")

Czyli 2 to level 2, jeżeli zabije 10 osób, to bd mieć drugi lvl, dopóki nie zabije 20 osób, wtedy wbije 3 lvl?

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 9)
      format(ranga,29,"1")
   else if ( stats[0] >= 10 && stats[0] <= 19)
      format(ranga,29,"2")
   else if ( stats[0] >= 20 && stats[0] <= 29)
      format(ranga,29,"3")
   else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 39)
      format(ranga,29,"4")
   else if ( stats[0] >= 40 && stats[0] <= 49)
      format(ranga,29,"5")
   else if ( stats[0] >= 50 && stats[0] <= 59)
      format(ranga,29,"6")
   else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 69)
      format(ranga,29,"7")
   else if ( stats[0] >= 70 && stats[0] <= 79)
      format(ranga,29,"8")
   else if ( stats[0] >= 80 && stats[0] <= 89)
      format(ranga,29,"9")
   else if ( stats[0] >= 90 && stats[0] <= 99)
      format(ranga,29,"10")
   else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 119)
      format(ranga,29,"11")
   else if ( stats[0] >= 110 && stats[0] <= 129)
      format(ranga,29,"12")
   else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 139)
      format(ranga,29,"13")
   else if ( stats[0] >= 130 && stats[0] <= 149)
      format(ranga,29,"14")
   else if ( stats[0] >= 140 && stats[0] <= 159)
      format(ranga,29,"15")
   else if ( stats[0] >= 150 && stats[0] <= 169)
      format(ranga,29,"16")
   else if ( stats[0] >= 160 && stats[0] <= 179)
      format(ranga,29,"17")
   else if ( stats[0] >= 180 && stats[0] <= 189)
      format(ranga,29,"18")
   else if ( stats[0] >= 190 && stats[0] <= 199)
      format(ranga,29,"19")
   else if ( stats[0] >= 250 )
      format(ranga,29,"20")

Jak dobić do tego, że co lvl daje coś? Np. dodatkowe HP? ylko np tak:

Wbijam 50lvl, dostaje +20hp, jeżeli wbije 70lvl to mam to 20hp i dodaje mi jeszcze coś, tylko mi to wytłumacz, ja spróbuje zrobić i przyjdę z prośbą o poprawienie moich błędów. :D

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.04.2010 18:18


#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 18:41


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam"

#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890

#define HOLD_TIME 5.0

new round;
new no_recoil[33];
new magazynek[33];
new g_angle[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
register_menucmd(register_menuid("menu"), Keysrod, "Pressedrod")
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /level","level")
}

public event_new_round()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(round > 0)
{
Showrod(player);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}



public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY){
client_print(i,print_chat,"[ADMIN] Pilnuj porzadku!")
}
}
}




public Showrod(id) {
show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Klase!^n^n\w1. \yAWP+Deagle^n\w2. \yM4A1+AK47+Brak rozrzutu broni^n\w3. \yWszystkie Pistolety+Nie musisz przeladowywac", -1, "menu")
}
public Pressedrod(id, key) {
/* Menu:
* VIP Menu
* 1. AWP
* 2. M4+AK
* 3. Pistolety
*/
no_recoil[id] = 0
magazynek[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
set_user_health(id, 100)
give_item(id,"weapon_knife")
}
case 1: {
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id,"weapon_knife")
no_recoil[id] = 1
}
case 2: {
give_item(id,"weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
give_item(id,"weapon_knife")
magazynek[id] = 1
}
}
}




public client_PreThink ( id )
{
if(no_recoil[id] > 0){
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(magazynek[id] > 0 && weapon_id){
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
}
new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
if(magazynek[id] > 0 && weapon_id2){
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
}
}

public level(id)
{
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 9)
format(ranga,29,"1")
else if ( stats[0] >= 10 && stats[0] <= 19)
format(ranga,29,"2")
else if ( stats[0] >= 20 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"3")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 39)
format(ranga,29,"4")
else if ( stats[0] >= 40 && stats[0] <= 49)
format(ranga,29,"5")
else if ( stats[0] >= 50 && stats[0] <= 59 & set_user_health(id,120)) //dodaje +20HP dla gracza
format(ranga,29,"6")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 69 & set_user_health(id,120)) //chciałem to testnąć ale na moim HLDS
format(ranga,29,"7")
else if ( stats[0] >= 70 && stats[0] <= 79 & set_user_health(id,120)) //i na moich botach nie zaliczało ranku xD
format(ranga,29,"8")
else if ( stats[0] >= 80 && stats[0] <= 89)
format(ranga,29,"9")
else if ( stats[0] >= 90 && stats[0] <= 99)
format(ranga,29,"10")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"11")
else if ( stats[0] >= 110 && stats[0] <= 129)
format(ranga,29,"12")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 139)
format(ranga,29,"13")
else if ( stats[0] >= 130 && stats[0] <= 149)
format(ranga,29,"14")
else if ( stats[0] >= 140 && stats[0] <= 159)
format(ranga,29,"15")
else if ( stats[0] >= 150 && stats[0] <= 169)
format(ranga,29,"16")
else if ( stats[0] >= 160 && stats[0] <= 179)
format(ranga,29,"17")
else if ( stats[0] >= 180 && stats[0] <= 189)
format(ranga,29,"18")
else if ( stats[0] >= 190 && stats[0] <= 199)
format(ranga,29,"19")
else if ( stats[0] >= 250 )
format(ranga,29,"20")

set_hudmessage(255, 0, 0, 00.02, 0.76, 0, 6.0, 12.0, HOLD_TIME)
show_hudmessage(id, "Twoj Level: [ %s ] | Zabiles juz: [ %d ] Graczy!",ranga,stats[0])
}


Zobacz sobie to? Masz swój serwer ?? Jak tak to możesz zrobić test u Siebie

Użytkownik hardbot edytował ten post 26.04.2010 18:57


#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 19:51

A jeżeli przy wyborze menu dam w którymś set_user_health(id, 120) ?

Zrobić poprostu tak:

else if ( stats[0] >= 70 && stats[0] <= 79 & set_user_health(id,get_user_health(id)+20))

Tak chyba będzie lepiej? :D

Oraz po zmianie mapy zapisze się lvl? Bo chyba nie?

A jeżeli zrobię jakąś zmienną coś dodającą to mogę ją tak zastosować:

else if ( stats[0] >= 70 && stats[0] <= 79 & set_user_health(id,get_user_health(id)+20) & zmienna[id] = 1)

?


Sprawdzić nie mam zbytnio jak, chyba, że w pt. wieczorem przerobie Diablo na to, ale tylko, żeby spr.. xD

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.04.2010 20:04


#14 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 26.04.2010 20:07

Odp1


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
set_task(400.0, "NAZWA", 0, "", 0, "b")
}

public NAZWA(id)
{
ColorChat(0,RED, "TRESC")
}

tutaj gdzie masz 400.0 ustawiasz czas w sekundach
tutaj gdzie nazwa to nazwa publica


P.S
Screeaam... napisz na GG 2927200, mam serwer do testów, dogadamy się na GG :)

Użytkownik Frajer edytował ten post 26.04.2010 20:08

  • +
  • -
  • 1

#15 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 20:20

Frajer zbędny twój post o-O napisałem wcześniej jak dodać reklamę

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 20:20

Odp1


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
set_task(400.0, "NAZWA", 0, "", 0, "b")
}

public NAZWA(id)
{
ColorChat(0,RED, "TRESC")
}

tutaj gdzie masz 400.0 ustawiasz czas w sekundach
tutaj gdzie nazwa to nazwa publica


P.S
Screeaam... napisz na GG 2927200, mam serwer do testów, dogadamy się na GG :)



Zapomniałeś o
#include <colorchat>

xD

Dobra, macie jakiś poradnik gdzie bardziej mogę się zagłębić co bym mógł tutaj dodać? :D

I co z tym zapisem lvla?

#17 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 26.04.2010 20:22

te rangi wyżej co masz to się zapisują na Nick, jak ranking
  • +
  • -
  • 1

#18 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 20:44

Macie jakiś poradnik gdzie bardziej mogę się zagłębić co bym mógł tutaj dodać?

Jeżeli chce zrobić zmienną, aby dana zmienna miała większe obrażenia to w public Damage , czy CurWeapon?

#19 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 26.04.2010 20:46

Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#20 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.04.2010 20:48

tu jest cały masyw

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych