Jak dodać armor do klasy na start? itp?
RyanAner
26.04.2010
tak jak w temacie kilka pytań drobnych mam nadzieje
1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
2) noże do rzucania np. 10 noży ma którymi może rzucać
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP
4) zrobić item taki jaką ma funkcję Nekromanta "Może wskrzesać lub zjadać zmarłych"
1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
2) noże do rzucania np. 10 noży ma którymi może rzucać
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP
4) zrobić item taki jaką ma funkcję Nekromanta "Może wskrzesać lub zjadać zmarłych"
KariiO
26.04.2010
3.tak jak w temacie kilka pytań drobnych mam nadzieje
1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
2) noże do rzucania np. 10 noży ma którymi może rzucać
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP
4) zrobić item taki jaką ma funkcję Nekromanta "Może wskrzesać lub zjadać zmarłych"
Szukasz:
else if(player_class[id] == Zabojca) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )Dodajesz pod tym:
else if(player_class[id] == x) knifes = y + floatround ( player_intelligence[id]/z.0 , floatround_floor )x-nazwa twojej klasy
y-ile ma dostawać noży
z-co ile inteligencji ma dostawać y czyli noży

A 4. jeśli się nie mylę : (nie sprawdzałem...)
Robisz nowy item np.:
case x: { player_item_name[id] = "xxxxxxx xxxxxxx" player_item_id[id] = rannum g_haskit[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj opis na hud",player_item_name[id]) }Nie zapewniam że będzie działać nie próbowałem nigdy


Screeaam...
26.04.2010
1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP
1) W public RoundStart() dopisz:
if(player_class[i] == TwojaKlasa) set_user_armor(i,300)
Tam gdzie 300 wpisz, ile ma dostawać pancerz.
3. Wyszukaj
/* ==================================================================================================== */ public add_barbarian_bonus(id) { if (player_class[id] == Barbarzynca) { change_health(id,20,0,"") } } /* ==================================================================================================== */
Jeżeli chcesz, aby dostawała 20hp, dopisz tak:
if (player_class[id] == Barbarzynca || player_class[id] == TwojaKlasa)
Jeżeli więcek lub mniej, zrób funkcje:
/* ==================================================================================================== */ public add_barbarian_bonus(id) { if (player_class[id] == Barbarzynca) { change_health(id,20,0,"") } if (player_class[id] == X) { change_health(id,Y,0,"") } } /* ==================================================================================================== */
X-Twoja Klasa
Y-Ilość hp.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.04.2010 15:20