Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele zombie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wloowka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Trzebinia
Offline

Napisano 25.04.2010 16:10

Jak ustawić każdej klasie zombie inny model ? W pliku zp_zombieclasses_new.ini w polu model ustawiam jakiś, ale to nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 25.04.2010 16:41

W pliku zombieplauge_new.ini masz takie coś

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = sas ; z tego wynika ze sas to tak idze cstrike/models/player/sas/sas.mdl :]
NEMESIS = zombie_source ;; wygląd nemka ;]
SURVIVOR = leet ;; wygląd survorka
ADMIN ZOMBIE = zombie_source ;; wygląd admina jak jest zombie
ADMIN HUMAN = vip ;; admin jak jest człowiekiem
SNIPER = urban ;; sniper
ASSASSIN = zombie_source ;; zombie assasin ;]

; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl ;noze u człoweików
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ; łapy u zombie
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl ; krowa u Survka
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl ; granaty
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl ; kosa u admina
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ; kosa u admina zombie
V_AWP SNIPER = models/v_awp.mdl ;model awp dla snipera
V_KNIFE ASSASSIN = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ;łapy dla assaasina

a co do zp_zombieclasses_new.ini to tam dodajesz nówki klasy :} i zmieniasz tam ich nazwy moce itp itd :D

#3 Wloowka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Trzebinia
Offline

Napisano 25.04.2010 16:44

Ale jak POZCZEGÓLNEMU zombie dodać model, np Poison Zombie jest kościotrupem, a Big Zombie jakims grubasem
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych