Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

stalker i ninja - edycja ,


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2010 15:14

Zmienić chce na "stale " wlsciwość stalkera .
case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Stalkers ring"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95	<----- 85 
			player_b_inv[id] = 8	<------ 2
			item_durability[id] = 200
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])

No niby działa ale ..... jedną runde gdy sie go otrzyma .
Pozniej wraca do normy zapisanej w oryginale pluginu.

Po za tym chcialem chcialem u ninji też jeszcze bardziej zmiejszyc widoczność na taka jak u stalkera ale nie bardzo wiem gdzie co i jak .
Czy ktos poda mi poprawne kody do wklejenia w sma ?
Dzięki

Edit; Ok znalazłem dodatkowe polecenie do zmiany i zmienilem tak jak tam wyzej.

Można zamknąć.

Użytkownik Tiger_pl edytował ten post 26.04.2010 05:28


#2 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 25.04.2010 16:23

Sproboj tak

case 17:
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 85
player_b_inv[id] = 2
item_durability[id] = 200

if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])

  • +
  • -
  • 0

#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2010 05:11

Właśnie o to chodzi ,że w tej kolumnie wiem ,że mam tak zmienić ale to daje efekt jednorazowy .Czyli pierwsza runada z tym itemem jest tak jak mam to w pliku zmienione ale już w następnych wraca do stanu jaki był przed zmianą.
Mślę ,że trzeba zmienic jeszcze jakieś inne wartości tego skila zapewne te w innym miejscu ale nie chce za bardzo mieszać .
player_b_inv[id]
Wytlumaczy mi kotś co jeszcze i gdzie?

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.04.2010 06:13

render = 13 na render = 8
^D^
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych