Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pozostające bełty
Temat rozp. ZiuTeK, 23.04.2010 20:07
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.04.2010 20:07
Witam, mam diablo moda 5.9l i usunalem mozliwosc rozwalania skrzynek. Niestety pojawil sie taki problem, ze gdy Łowca wystrzeli bełta w skrzynke lub szybe, to ona tam zostaje do końca mapy.
Nie jest usuwana nawet gdy skrzynka wybuchnie po podłożeniu paki. W nowej rundzie bełt pojawia się na swoim miejscu dopóki ktoś w niego nie wejdzie. Jedynie wtedy jest likwidowany.
Nie jest usuwana nawet gdy skrzynka wybuchnie po podłożeniu paki. W nowej rundzie bełt pojawia się na swoim miejscu dopóki ktoś w niego nie wejdzie. Jedynie wtedy jest likwidowany.
#2
Napisano 23.04.2010 21:16
Bo toucha nie powinno się usuwać a zamienić żeby reakcja była jak przy dotknięciu świata 
Wklej co zmieniłeś to ci naprawię
Wklej co zmieniłeś to ci naprawię
#3
Napisano 23.04.2010 21:24
Thx, wlasnie udalo mi sie to naprawic.
Zrobilem to w ten sposob:
Daje link zewnetrzny bo chyba nie ma sensu tego wycinac. Jesli moderatorzy uznaja to za wykroczenie to proszę potraktowac mnie lagodnie.
Zrobilem to w ten sposob:
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
/*
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
*/
//else
remove_entity(ent)
}Moze ktos sprobuje pobawic sie w ten sposob, zeby nozem jedynie okna dalo sie rozwalac ?Daje link zewnetrzny bo chyba nie ma sensu tego wycinac. Jesli moderatorzy uznaja to za wykroczenie to proszę potraktowac mnie lagodnie.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=115817
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.04.2010 21:30
#4
Napisano 23.04.2010 23:15
Tylko to? 
To
na:
Powinno pomóc podobnie z nożami
To
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
na:
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchWorld2")
Powinno pomóc podobnie z nożami
#5
Napisano 24.04.2010 06:10
Pobawcie się takedamage, jeśli jest różne od 0 gracze mogą to niszczyć.
#6
Napisano 24.04.2010 09:33
Vertricus tamto niby sprawdzilem i dziala, jest usuwanie enta przy zetknieciu ze z otoczeniem a obrazenia gracza to juz chyba inna funkcja przejmuje.
Mozesz mi wytlumaczyc jak laikowi dlaczego proponujesz takie rozwiazanie ?
kubaku4 - nie wiem czy dobrze rozumiem ale takedamage wieksze od 0 maja szyby i skrzynki a ja chcialbym zeby jedynie szyby lub ewentualnie skrzynki ktore nie sa BS-ami mozna bylo rozwalic
(jak np. skrzynke na de_eldorado lub okienko z chomikiem na cs_assault) a takie elementy jak zielone skrzynki BS-ow, zeby zostaly na miejscu.
Mozesz mi wytlumaczyc jak laikowi dlaczego proponujesz takie rozwiazanie ?
kubaku4 - nie wiem czy dobrze rozumiem ale takedamage wieksze od 0 maja szyby i skrzynki a ja chcialbym zeby jedynie szyby lub ewentualnie skrzynki ktore nie sa BS-ami mozna bylo rozwalic
(jak np. skrzynke na de_eldorado lub okienko z chomikiem na cs_assault) a takie elementy jak zielone skrzynki BS-ow, zeby zostaly na miejscu.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 24.04.2010 09:34
#7
Napisano 24.04.2010 09:47
take_damage moze przyjmowac tylko wartosc true/false wiec trzeba by sprawdzac kazdego enta na mapie i dawac mu set_pev(ent,pev_takedamage,0)
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual
:&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









