Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pozostające bełty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 23.04.2010 20:07

Witam, mam diablo moda 5.9l i usunalem mozliwosc rozwalania skrzynek. Niestety pojawil sie taki problem, ze gdy Łowca wystrzeli bełta w skrzynke lub szybe, to ona tam zostaje do końca mapy.
Nie jest usuwana nawet gdy skrzynka wybuchnie po podłożeniu paki. W nowej rundzie bełt pojawia się na swoim miejscu dopóki ktoś w niego nie wejdzie. Jedynie wtedy jest likwidowany.
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.04.2010 21:16

Bo toucha nie powinno się usuwać a zamienić żeby reakcja była jak przy dotknięciu świata ;>
Wklej co zmieniłeś to ci naprawię :>
  • +
  • -
  • 1

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 23.04.2010 21:24

Thx, wlasnie udalo mi sie to naprawic.
Zrobilem to w ten sposob:
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
	new name[32],breakable,ent
	entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"func_breakable"))
	{
		breakable=ent1
		ent=ent2
	}
	else
	{
		breakable=ent2
		ent=ent1
	}
	/*
	new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
	if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
	else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
	
	entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"throwing_knife"))
	{
		emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
	*/
	//else 
	remove_entity(ent)
}
Moze ktos sprobuje pobawic sie w ten sposob, zeby nozem jedynie okna dalo sie rozwalac ?
Daje link zewnetrzny bo chyba nie ma sensu tego wycinac. Jesli moderatorzy uznaja to za wykroczenie to proszę potraktowac mnie lagodnie.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=115817

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.04.2010 21:30

  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.04.2010 23:15

Tylko to? :|
To
	register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable") 	
register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")

na:
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchWorld2")

Powinno pomóc podobnie z nożami :>
  • +
  • -
  • 0

#5 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 24.04.2010 06:10

Pobawcie się takedamage, jeśli jest różne od 0 gracze mogą to niszczyć.
  • +
  • -
  • 0

#6 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 24.04.2010 09:33

Vertricus tamto niby sprawdzilem i dziala, jest usuwanie enta przy zetknieciu ze z otoczeniem a obrazenia gracza to juz chyba inna funkcja przejmuje.
Mozesz mi wytlumaczyc jak laikowi dlaczego proponujesz takie rozwiazanie ? :D

kubaku4 - nie wiem czy dobrze rozumiem ale takedamage wieksze od 0 maja szyby i skrzynki a ja chcialbym zeby jedynie szyby lub ewentualnie skrzynki ktore nie sa BS-ami mozna bylo rozwalic
(jak np. skrzynke na de_eldorado lub okienko z chomikiem na cs_assault) a takie elementy jak zielone skrzynki BS-ow, zeby zostaly na miejscu.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 24.04.2010 09:34

  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.04.2010 09:47

take_damage moze przyjmowac tylko wartosc true/false wiec trzeba by sprawdzac kazdego enta na mapie i dawac mu set_pev(ent,pev_takedamage,0)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych