Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce do klas jak i co?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 17:38

Mam pytanie chciałbym prosić o pomoc związaną z dodawaniem mocy na klase:
1. Jak dorobić do klasy moc typu leczenie se 20hp co 5sekund
2. Obrażenia Redukowane o %
3. Po załadowaniu noża niewidzialnosc
Chciałbym prosić o pomoc w tym bo tego nie rozumiem albo jakis temat gdzie jest wszystko wyjasnione :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.04.2010 17:58

Odpowiedź na 1 i2

Tutaj
public select_class_menu(id, key)

Pod tym dodaj to

player_class[id] =  Paladyn


player_class[id] =  Paladyn 
player_b_heal = 20

Tak samo zrob z Redukcja HP tylko podstaw inna zmienna. Nie weim czy bedzie 100% dzialac ale powinno :P

@EDIT

a co do 3 poszukaj w 5.9l gdzies tego z Zabojca i dodaj kod ;)

Użytkownik ZK. edytował ten post 23.04.2010 17:59

  • +
  • -
  • 1

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 18:10

Error: Array must be indexed (variable "player_b_heal") on line 4703 no i lipa twój sposób nie działa cos :P

23 kwiecień 2010 - 18:12:
@edit
Zapomniałes dodac [id] xD
Dobra na razie się dobrze skompilowało pozniej będe dokładnie na serwerze sprawdzał a tera jeszcze:
Czy jeżeli dodam tam np 2 moce tak jak tutaj:
case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			player_b_heal[id] = 20
			g_GrenadeTrap[id] = 1
To będzie działać?? Normalnie się kompiluje :P
2. Jak zmienić np wartosc przy rekukcji obrażen :
new player_b_redirect[id]  = 22

to będzie redukować obrażenia o 22 każdy strzał??

Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 18:19

  • +
  • -
  • 0

#4 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 23.04.2010 18:31

player_b_heal to totem :]
  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 18:33

Co do 3.
To znajdź:
case Zabojca:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)") 
			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}
Dodaj pod tym:
case Nazwa twojej klasy...:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") 
			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}

  • +
  • -
  • 0

#6 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 18:34

new player_b_heal[33] = 1	//Ammount of hp to heal each 5 second]
Tłumaczenie z angielskiego: Ilosc życia leczona co każde 5sekund. To jest źle napisane albo moja 5(jedyna jaką mam) z angielskiego jest nie ważna ^_-

Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 18:34

  • +
  • -
  • 0

#7 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.04.2010 18:45

ReDDi tak zapomnialem o [id]

player_b_heal[id] = 20

20 - Ilosc HP totemu
Będzie dodawał totem 20 HP/5sekund etc.

A
player_b_redirect[id]  = 22
Redukuje obrazenia o 22 HP.
22 - Ilosc Redukowanego HP

Mozesz je zmienic na wlasne potrzeby
  • +
  • -
  • 0

#8 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 18:50

ZK. o ile się nie mylę Reddiemu chodziło o:
2. Obrażenia Redukowane o %
% nie pkt.
  • +
  • -
  • 0

#9 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 19:00

A to wogóle nie będzie tak jak chciałem xD bo chciałem że se po prostu ktos biegnie i ma klasę z tą mocą to mu leczy np 10hp co te 5sekund nie że stawia totemka :P. Tak samo z tą redukcja że ma wbudowaną redukcje obrażęn na daną ilosć procent :>
  • +
  • -
  • 0

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.04.2010 19:01

Swoją drogą to co ZK. podał zgaśnie przy pierwszym /drop bądź straceniu itemka >_>
  • +
  • -
  • 0

#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 19:09

Swoją drogą to co ZK. podał zgaśnie przy pierwszym /drop bądź straceniu itemka >_>

Chyba że da do prethinku BOW :)[trzeba się liczyć z dodatkowym opisem w /item]
  • +
  • -
  • 0

#12 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 19:22

if (player_class[id] == Hajter) player_b_redirect[id]=22
else if(player_class[id] == Hajter) player_b_heal[id]=22
i będzie działało ?

Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 19:26

  • +
  • -
  • 0

#13 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.04.2010 19:57

Wiem podałe mcoś takiego i niknie przy drop no to nie wiem moze RoundStart sprobuj?

if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item (i, player_b_heal[id] = 20)

Nie wiem tak zrobilem ale chyba zle ;P
  • +
  • -
  • 0

#14 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 20:00

Hmm wydaje mi się że jeżeli jest funkcja
give_item (i, player_b_heal[id] = 20)
To po wpisaniu
/drop
też już nie będzie tej mocy.

Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 20:01

  • +
  • -
  • 0

#15 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.04.2010 20:06

Zrob tak wRoundStart
if(player_class[i] == TwojaKlasa) player_b_heal[i] = 20
I zobacz czy dziala

+ Kmpiluje sie na pewno bo sprawdzilem
  • +
  • -
  • 0

#16 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 20:18

A gdzie się dodawało do round start np jak :P bo jak mam np tak:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
		{
			if(player_class[id] == Hajter) player_b_heal[id] = 20
	         }
	}
To ni H*** się kompiluje. Aha i jeszcze 1 prosba napisz na gg 3591453 ^^
  • +
  • -
  • 0

#17 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.04.2010 21:19

id != i
Aczkolwiek tu Hajter bd dostawał item co runde a przy /drop itemka już po nim :<
  • +
  • -
  • 0

#18 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 21:27

Verticus a powiesz jak zrobić aby miał wbudowaną funkcje i po /drop nie wylatywała itp? :P
Bo myslałem żeby zrobić tak jak mam z double jumpem wbudowanym czyli:
public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_heal[id] > 0 || player_class[id]==Hajter)Tutaj nie wiem co wpisać(id)
Ale wątpie żeby to zadziałało :P

Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 21:31

  • +
  • -
  • 0

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.04.2010 23:17

W dziale Poradniki dodałem taką prowizorkę poradnika :>
  • +
  • -
  • 0

#20 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.04.2010 00:08


Swoją drogą to co ZK. podał zgaśnie przy pierwszym /drop bądź straceniu itemka >_>

Chyba że da do prethinku BOW :)[trzeba się liczyć z dodatkowym opisem w /item]


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych