Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Na Daną Klase ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 12:07

Witam czy mógł by mi ktoś napisać moc która będzie:
Zabijała np. Łowce 1/1 ? z każdej broni np.:
case xx:
		{
			player_item_name[id] = "Anty Lowca"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_antylowca[id] = random_num(1,1)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia lowcy",player_item_name[id],player_b_antylowca[id])
		}
Czy mógł by ktoś napisać funkcje :P ?Z góry będę wdzięczny :)
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.04.2010 16:39

a w czym masz problem :?:

dodajesz do dmg

if (player_class[ofiara[==Hunter && random_num(0,3)==0) zabij_dziada(ofiara)

// ofiara= dostajacy obrazenia nie mam czasu zeby sprawdzic jak tam jest ale pewnie victim lub id

/// zabij dziada to util_kill ale tez nie mam jak sprawdzic jej parametrow ale to juz potrafisz raczej zrobic

//// w powyzszym przykladzie jest 25% szans ze jak trafi to zabije

/////// jesli chcesz zmienic szanse zmien zakres losowania
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 17:10

if (player_class[ofiara[==Hunter && random_num(1,1)==0) zabij_dziada(Ninja)
Czyli Hunter jak strzeli z np. usp w Ninje zabije go od razu ?
Szczerze mówiąc nie wiem co dać w zabij_dziada ^^ :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.04.2010 21:44

Ale KariiO chyba chodziło o item, który zabija daną klasę?

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 21:52

Ale KariiO chyba chodziło o item, który zabija daną klasę?

Dokładnie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych