Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Granaty po naladowaniu noza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 22.04.2010 21:57

Witam. Dodałem nową klase. Dodałem aby po naładowaniu noża dostał he, 2x flashe, i granat dymny. Zrobiłem to na przykładzie Łowcy :

case Diabel:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
}
}
}


Czemu jak trzymam nóż to się nic nieładuje??

Dodałem jeszcze :

case 10:
{
player_class[id] = Diabel
player_b_froglegs[id] = 1
}
}

Po kucnięciu na 4 sec powinno skakać daleko i nic :/

Użytkownik Veeq edytował ten post 22.04.2010 22:00


#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.04.2010 22:12

case Diabel:
{
fm_give_item(id,  "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id,  "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id,  "weapon_flashbang")
fm_give_item(id,  "weapon_flashbang")
fm_give_item(id,  "weapon_mp5navy")
}

case 10:
{
player_class[id] = Diabel
player_b_froglegs[id] = 1
}

Mam nadzieje, że to jest w menu wyboru klasy...

I przed
g_haskit[id] = 0

Dopisz:
player_b_froglegs[id] = 0

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 22.04.2010 22:13


#3 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.04.2010 09:38

Granaty już działają, ale kucnięcie i podkładanie płapek u Diabła nie :// Zobaczcie może coś źle zrobiłem :

public select_class_menu(id, key) 
{ 
	new lx[13]
	player_b_froglegs[id] = 0
	g_GrenadeTrap[id] = 0
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 8:{
      			ShowKlasy(id,lx)
		
		}
		case 9: 
		{	
			player_class[id] = Demon

		}
		case 10: 
		{	
			player_class[id] = Diabel
			player_b_froglegs[id] = 1
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}

[uwaga=Pavulon]Stosuj tagi Code[/uwaga]

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 24.04.2010 21:57

podaj jeszcze to co Ci wyskakuje przy komplikacji mysle ze moze byc problem z case 8




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych