Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd przy kompilacji oraz klasaWTF?!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blitzen

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 22.04.2010 16:44

Witaam.
Podczas kompilacji pliku .sma wyskoczyły takie oto błędy:
/home/groups/amxmodx/tmp3/php9Xzc19.sma(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/php9Xzc19.sma(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/php9Xzc19.sma(897) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/php9Xzc19.sma(897) : error 001: expected token: ";", but found "]"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php9Xzc19.sma(897) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Nie wiem co one oznaczają i proszę o odpowiedź.
Mam również dodatkowe pytanie:
Jak zrobić "wrodzoną" cechę klasy? Chciałbym dodać gravitację.
  • +
  • -
  • 0

#2 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 22.04.2010 16:56

Do Public Roundstart
Dodajesz Kodzik : )

#3 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 22.04.2010 17:07

Do Public Roundstart
Dodajesz Kodzik : )

To znaczy? Jaki kodzik?
Więcej info! Jestem zielony w tym temacie.
EDIT
I czy chodzi Ci o te błędy czy o gravity?

Użytkownik Blitzen edytował ten post 22.04.2010 17:08

  • +
  • -
  • 0

#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 22.04.2010 17:28

o gravity

znajdz
public RoundStart(){
i pod tym dodaj

		if(player_class[i] == NAZWA_KLASY
		{
		wear_sun[i] = 1
		}

To bedzie dawac Anty Flasha ; ) i zamiast ID to I !!! pamtieaj !! ;) zmalej ; )

#5 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 22.04.2010 17:35

A mógłbyś podać opcje do gravity ?
Anty Flesh mnie nie interesuje ;D
(Jestem naprawdę bardzo zielony, nie umiem dodać opcji z gravity ^^)
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 22.04.2010 17:36

wiersz 897 masz rozwalony (ale co to bez kodu się nie powie)
  • +
  • -
  • 0

#7 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 22.04.2010 17:38

O ile się nie mylę to ten kod:
public SaveXP(id)

Tylko to mam w tej linijce
EDIT
A może inaczej
Dam Ci mój plik sma i to naprawisz na szybko, bo ja nie wiem czy do tego dojdę

Załączone pliki


Użytkownik Blitzen edytował ten post 22.04.2010 17:56

  • +
  • -
  • 0

#8 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 22.04.2010 20:32

w skrypcie masz tak samo dodana klase jak i ja i te same bledy nam wyskakuje przy komplikacji a wiec mysle ze to bedzie ten sam przypadek ;/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych