Problem z dzwiekami
maminek92
20.04.2010
Witam. Przerobilem dzisiaj 2 pluginy z dzwiekami jeden jest na MP3 a drugi na wav i z bledu wynika ze to wina tego nna wav.
wgralem pliki na serwer i pojawia sie cos takiego po sciagnieciu:
Oto moj plik SMA:
Co jest źle ? czemu nie dziala ? to jest plugin na 5 roznych losowych dziekow na "HS" ... i dziek pojawia sie ... raz na jakis czas .... nie zawsze po trafienu w glowe ... czasami po 5 razie a czasami 3 razy poz rzad ... nie wiem co jest nie tak ... Pomocy potrzebuje albo jakiegos innego dzialajacego plugina.
wgralem pliki na serwer i pojawia sie cos takiego po sciagnieciu:
Processing sound/misc/jokerbania1.wav Processing sound/misc/jokerbania2.wav Processing sound/misc/jokerbania3.wav Processing sound/misc/jokerbania4.wav Processing sound/misc/jokerbania5.wav Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAV
Oto moj plik SMA:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "HS Sounds by Mroz!k" #define AUTHOR "Mroz!k" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") } public hs(id) { new rand = random_num(0, 4) switch(rand) { case 0: { client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "spk misc/jokerbania1") } case 1: { client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "spk misc/jokerbania2") } case 2: { client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "spk misc/jokerbania3") } case 3: { client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "spk misc/jokerbania4") } case 4: { client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "spk misc/jokerbania5") } } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/jokerbania1.wav") precache_sound("misc/jokerbania2.wav") precache_sound("misc/jokerbania3.wav") precache_sound("misc/jokerbania4.wav") precache_sound("misc/jokerbania5.wav") }
Co jest źle ? czemu nie dziala ? to jest plugin na 5 roznych losowych dziekow na "HS" ... i dziek pojawia sie ... raz na jakis czas .... nie zawsze po trafienu w glowe ... czasami po 5 razie a czasami 3 razy poz rzad ... nie wiem co jest nie tak ... Pomocy potrzebuje albo jakiegos innego dzialajacego plugina.
burnhouse
20.04.2010
Musisz dodać format .wav do ty nut w pluginie tak mi się wydaje
Edited by burnhouse, 20.04.2010 14:17.
Edited by burnhouse, 20.04.2010 14:17.
mgr inż. Pavulon
20.04.2010
To źle ci się wydaje...Musisz dodać format .wav do ty nut w pluginie tak mi się wydaje
dźwięki są w dobrym formacie ?
Wpisz w konsoli kolejno:
spk misc/jokerbania1 spk misc/jokerbania2 spk misc/jokerbania3 spk misc/jokerbania4 spk misc/jokerbania5
G[o]Q
20.04.2010
i wroc tutaj i napisz ze dzwieki ci sie nie odtworzyly
musiales zle skonwertowac dzwieki do wav

musiales zle skonwertowac dzwieki do wav
hardbot
20.04.2010
a nie czasem tak ma to lecieć ??
W tamtym kodzie na każdą nutą miałeś StopSound zobacz ten kod i powiedz czy śmiga ??
PS: czym konwertujesz Pliki wav??
Edited by hardbot, 20.04.2010 14:45.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "HS Sounds by Mroz!k"
#define AUTHOR "Mroz!k"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
}
public hs(id)
{
new rand = random_num(0, 4)
switch(rand) {
case 0: {
client_cmd(0, "spk misc/jokerbania1")
}
case 1: {
client_cmd(0, "spk misc/jokerbania2")
}
case 2: {
client_cmd(0, "spk misc/jokerbania3")
}
case 3: {
client_cmd(0, "spk misc/jokerbania4")
}
case 4: {
client_cmd(0, "spk misc/jokerbania5")
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/jokerbania1.wav")
precache_sound("misc/jokerbania2.wav")
precache_sound("misc/jokerbania3.wav")
precache_sound("misc/jokerbania4.wav")
precache_sound("misc/jokerbania5.wav")
}
W tamtym kodzie na każdą nutą miałeś StopSound zobacz ten kod i powiedz czy śmiga ??
PS: czym konwertujesz Pliki wav??
Edited by hardbot, 20.04.2010 14:45.
maminek92
20.04.2010
Wpisalem w konsoli kolejno
Nie dziala tylko numer 5 (poniewaz sam konwertowalem i nie wiem na jaki vaw konwertować)
ale pierwsze 4 dzialaly ... wiec czemu 3 BŁĘDY ?
hardbot - Zaraz sprawdze twojego amxxa
spk misc/jokerbania1 spk misc/jokerbania2 spk misc/jokerbania3 spk misc/jokerbania4 spk misc/jokerbania5
Nie dziala tylko numer 5 (poniewaz sam konwertowalem i nie wiem na jaki vaw konwertować)
ale pierwsze 4 dzialaly ... wiec czemu 3 BŁĘDY ?
hardbot - Zaraz sprawdze twojego amxxa
mgr inż. Pavulon
20.04.2010
inny plugin może ??Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAV
maminek92
20.04.2010
1. Jak przekonwertowac muzyke z MP3 na wav zeby mi to działało ??
2. Pavulon - jaki inny ? masz jaki inny plugin ? Bardzo proszę jak masz to przyślij.
20 kwiecień 2010 - 18:06:
ok ok olać ten plugin ... zeby nie zakladac nowego tematu bo nie chce śmiecić mam jeszcze 2 problemy
1. z Fast downloadem na serwerze japisz ktos mi na gadu zeby wytlumaczyć - Bedzie plus !! gg- 21968096
2. z drugim pluginem z dzwiekami na koncu rundy ...
Tak wyglada SMA. i mam pytanie ... czy ten plugin mi losowo wybiera z posrod wszystkich 20 dzwiekow ? ?? Znacz losuje z posrod 10 jak terro wygra i znowu zposrod 10 jak ct wygra tak ? bo jak na poczatku mialem tego plugina byl tylko na 10 mp3 (5dlal ct i 5 dla tt) i przerobilem go ale jakos nadal czesciej puszcza mi te 10 starych mp3 raz na jakis czas moze 10 nowszysch ... pomocy...
20 kwiecień 2010 - 18:26:
ok ok olać ten plugin ... zeby nie zakladac nowego tematu bo nie chce śmiecić mam jeszcze 2 problemy
1. z Fast downloadem na serwerze japisz ktos mi na gadu zeby wytlumaczyć - Bedzie plus !! gg- 21968096
2. z drugim pluginem z dzwiekami na koncu rundy ...
Tak wyglada SMA. i mam pytanie ... czy ten plugin mi losowo wybiera z posrod wszystkich 20 dzwiekow ? ?? Znacz losuje z posrod 10 jak terro wygra i znowu zposrod 10 jak ct wygra tak ? bo jak na poczatku mialem tego plugina byl tylko na 10 mp3 (5dlal ct i 5 dla tt) i przerobilem go ale jakos nadal czesciej puszcza mi te 10 starych mp3 raz na jakis czas moze 10 nowszysch ... pomocy...
2. Pavulon - jaki inny ? masz jaki inny plugin ? Bardzo proszę jak masz to przyślij.
20 kwiecień 2010 - 18:06:
ok ok olać ten plugin ... zeby nie zakladac nowego tematu bo nie chce śmiecić mam jeszcze 2 problemy
1. z Fast downloadem na serwerze japisz ktos mi na gadu zeby wytlumaczyć - Bedzie plus !! gg- 21968096
2. z drugim pluginem z dzwiekami na koncu rundy ...
#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/burak1.mp3","sound/misc/burak2.mp3","sound/misc/burak3.mp3","sound/misc/burak4.mp3","sound/misc/burak5.mp3","sound/misc/burak6.mp3","sound/misc/burak7.mp3","sound/misc/burak8.mp3","sound/misc/burak9.mp3","sound/misc/burak10.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/burak11.mp3","sound/misc/burak12.mp3","sound/misc/burak13.mp3","sound/misc/burak14.mp3","sound/misc/burak15.mp3","sound/misc/burak16.mp3","sound/misc/burak17.mp3","sound/misc/burak18.mp3","sound/misc/burak19.mp3","sound/misc/burak20.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }
Tak wyglada SMA. i mam pytanie ... czy ten plugin mi losowo wybiera z posrod wszystkich 20 dzwiekow ? ?? Znacz losuje z posrod 10 jak terro wygra i znowu zposrod 10 jak ct wygra tak ? bo jak na poczatku mialem tego plugina byl tylko na 10 mp3 (5dlal ct i 5 dla tt) i przerobilem go ale jakos nadal czesciej puszcza mi te 10 starych mp3 raz na jakis czas moze 10 nowszysch ... pomocy...
20 kwiecień 2010 - 18:26:
ok ok olać ten plugin ... zeby nie zakladac nowego tematu bo nie chce śmiecić mam jeszcze 2 problemy
1. z Fast downloadem na serwerze japisz ktos mi na gadu zeby wytlumaczyć - Bedzie plus !! gg- 21968096
2. z drugim pluginem z dzwiekami na koncu rundy ...
#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/burak1.mp3","sound/misc/burak2.mp3","sound/misc/burak3.mp3","sound/misc/burak4.mp3","sound/misc/burak5.mp3","sound/misc/burak6.mp3","sound/misc/burak7.mp3","sound/misc/burak8.mp3","sound/misc/burak9.mp3","sound/misc/burak10.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/burak11.mp3","sound/misc/burak12.mp3","sound/misc/burak13.mp3","sound/misc/burak14.mp3","sound/misc/burak15.mp3","sound/misc/burak16.mp3","sound/misc/burak17.mp3","sound/misc/burak18.mp3","sound/misc/burak19.mp3","sound/misc/burak20.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }
Tak wyglada SMA. i mam pytanie ... czy ten plugin mi losowo wybiera z posrod wszystkich 20 dzwiekow ? ?? Znacz losuje z posrod 10 jak terro wygra i znowu zposrod 10 jak ct wygra tak ? bo jak na poczatku mialem tego plugina byl tylko na 10 mp3 (5dlal ct i 5 dla tt) i przerobilem go ale jakos nadal czesciej puszcza mi te 10 starych mp3 raz na jakis czas moze 10 nowszysch ... pomocy...
hardbot
20.04.2010
Masz tutaj ten działa na 100%
HeadShot Info 1.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jeśli chcesz sobie konwertować z MP3 na WAV to ściągni sobie
dBpowerAMP Music Converter
Edited by hardbot, 20.04.2010 18:36.
HeadShot Info 1.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jeśli chcesz sobie konwertować z MP3 na WAV to ściągni sobie
dBpowerAMP Music Converter
Edited by hardbot, 20.04.2010 18:36.