Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Meekstone x5Takie pytanko ;D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blitzen

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 19.04.2010 14:09

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić item który będzie odwzorowanym Meekston'em, lecz sztucznej bomby można by użyć 5x.
Czy wystarczy zrobić coś takiego?
case 32:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 1
player_b_meekstone[id] = 1
player_b_meekstone[id] = 1
player_b_meekstone[id] = 1
player_b_meekstone[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}

Czy jednak jest Inny sposób ?
I mam drugie pytanie:
Co oznacza ta liczba którą oznaczyłem [1]
player_b_meekstone[id] = [1]
Dziękuje za odpowiedzi
Blitzen
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 19.04.2010 15:09

case 32:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 5
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}


a nie tak?

player_b_meekstone[id] = [1]


ta "1" to jest ilość chyba, lecz nie wiem go nie grzebie w diablo i nie wiem jak to wygląda :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.04.2010 15:18

W przypadku tego,
player_b_meekstone[id] = 1
oznacza, że jest "włączony" item dla danego gracza. A ilość użyć można ustalić w funkcji. :F



Edit:
/* ==================================================================================================== */

public item_c4fake(id)
{ 
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		explode(c4bombc[id],id,0)
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
			{			
				new origin1[3]
				get_user_origin(a,origin1) 
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
				{
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")
				}
			}
		}
		
		c4state[id] = 2
		remove_entity(c4fake[id])
		c4fake[id] = 0 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		new Float:pOrigin[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
		c4fake[id] = create_entity("info_target")
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
		
		
		new Float:aOrigin[3]
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
		c4state[id] = 1
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

/* ==================================================================================================== */

Funkcja od meeka.


Teraz to:

public item_c4fake(id)
{ 
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}

To chyba wywołanie funkcji, jeżeli item_c4fake jest większy niż 1, zablokować użycie, czyli możesz zrobić nową funkcję i zamiast 1 wpisać 5 i będzie 5 meeków na rundę, ale mogę się mylić. ;]

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 19.04.2010 15:21


#4 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 19.04.2010 15:25

case 32:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 5
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}


a nie tak?

player_b_meekstone[id] = [1]


ta "1" to jest ilość chyba, lecz nie wiem go nie grzebie w diablo i nie wiem jak to wygląda :)

Nieeeee ;/ Próbowałem to już, lecz nie działa.
A ta 1 to chyba jednak nie ilość ;D

19 kwiecień 2010 - 15:28:
Nową funkcje?
To znaczy, że muszę skopiować tą funkcje od meek'a i podstawić nowe nazwy itp?
Jeśli to nie jest dla Ciebie trudne mógłbyś wytłumaczyć?

19 kwiecień 2010 - 15:46:
Nie będę zakładał nowego tematu więc tutaj prosiłbym (Jeżeli ktoś to posiada) o plugin do noży, aby można byłoby wybrać 4 noże :
*Wolverine (szybko sie biega)
*Katana (ciche chodzenie)
*Siekiera (regeneracja hp)
*Default (regeneracja hp)

19 kwiecień 2010 - 16:11:
public item_c4fake(id)
{
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

Niestety zmiana 1 na 5 nic nie daje
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.04.2010 16:54

Spróbuj c4state[id] pozmieniać wszędzie na 5..

#6 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 19.04.2010 17:22

Poszedłem za twoją radą, lecz właśnie teraz nie działa w ogóle Meekstone, a przy kompilacij plików nie ma żadnych błędów oO
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.04.2010 16:29

W tym co Screeaam... podał..

Zamień
c4state[id] = 2
na
c4state[id] += 2


oraz

c4state[id] = 1
na
c4state[id] += 1


#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.04.2010 22:16

Pytanie czy chcesz położyć 5 meeków i odpalić na raz czy postawić > strzal > postawic > strzal ...
  • +
  • -
  • 0

#9 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 21.04.2010 17:51

Pytanie czy chcesz położyć 5 meeków i odpalić na raz czy postawić > strzal > postawic > strzal ...

Chciałbym postawić 1 -buum potem 2-buum 3 itd ;D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych