Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z nową klasą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2010 13:47

Witam. Mam mały problem. Dodałem nową klasę "Demon" według tego poradnika : [DIABLOMOD] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X I teraz gdy na nożu ładuje się ten demon to dodajem mu wysysanie 5 hp przeciwnikowi i te wysysanie tak jakby wkleja się do /item sami zobaczcie :
Dołączona grafika

Jak zrobić żeby to działało normlanie np tak jak z pancerzem u barby :] żeby się nie wyświetlało w /items i jak ograniczyć jego ładowanie na 2x na runde może się naładować nawet 10x i będzie wysysał 50 hp.

Użytkownik Veeq edytował ten post 19.04.2010 13:51


#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.04.2010 15:58

Co do tego:

Jak zrobić żeby to działało normlanie np tak jak z pancerzem u barby :] żeby się nie wyświetlało w /items

Masz 2 wyjścia;
Albo usunąć opis :P
Lub zrobić drugą taką moc tyle bez opisu ^^
A i to:

i jak ograniczyć jego ładowanie na 2x na runde może się naładować nawet 10x i będzie wysysał 50 hp.

Wzoruj się na ograniczeniach ładowania u paladyna i barby...

Użytkownik KariiO edytował ten post 19.04.2010 15:58

  • +
  • -
  • 0

#3 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 19.04.2010 19:01

ZZZZ+=Y    <--- Ilość 
			if(ZZZZ>XX)  <-- Max
			{
				ZZZZ=XX
				show_hudmessage(id, "Tekst gdy jest max") 
			}
			else show_hudmessage(id, "Tekst z aktualną ilością punktów %d <--aktualnie punkty",ZZZZ)


Y - Ilość za jedno ładowanie
XX - Maxymalna ilość naładowania
ZZZZ - Nazwa itemu/skilla z [id]

Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 19.04.2010 19:02

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#4 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2010 19:58

Lub zrobić drugą taką moc tyle bez opisu ^^


A mógłbyś mi powiedzieć jak dokładnie zrobić tą moc ?? :]

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 19.04.2010 21:01

znajdz te
player_b_vampire
i ponizej kopiuj i dodawaj to samo tylko np
player_b_vampire2
tylko nie :
if (player_b_vampire[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Kradnie ")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>")
	}
;>
  • +
  • -
  • 1

#6 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2010 22:08

Działa elegancko. DZIĘKI!! :] Możecie jeszcze powiedzieć jak zrobić np żeby dana klasa miała grawitację taką jak ninja ;D??

Użytkownik Veeq edytował ten post 19.04.2010 22:09


#7 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 19.04.2010 23:34

Znajdź :

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}
i zamień linijkę
if(player_class[id] == Ninja)
na
if(player_class[id] == Ninja || player_class[id] == NazwaKlasy)

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych