Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague 4.3 + New Modes


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Maniuś1988

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Sadomierz
Offline

Napisano 19.04.2010 07:36

Witam potrzebuje pomocy odnośnie tego moda Zombie Plague 4.3 + New Modes chodzi mi o to jak tam podmienić postacie zombi i człowieka?? Lub prosić kogoś o wgranie go :)
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 19.04.2010 18:53

Elo. tutaj masz SMA pliku zp_zclasses40.sma z katalogu scripting w (cstrike/addons/amxmodx/)

Opisze ci co i jak i gdzie niżej lookys dys ^^ my engilsh is sh***

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } <--- Nazwa Zombie
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } <--- info o zombie
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } <--- model zombie standardowo to zombie_source w models/players/zombie_source/zombie_source.mdl
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } <--- model noża a raczej łap zombie standardowo jest to ustawione w pliku CFG albo INI
const zclass1_health = 1800 <--- życie Zombie
const zclass1_speed = 190 <--- szybkość chodzenia zombie
const Float:zclass1_gravity = 1.0 <--- grawitacja zombie
const Float:zclass1_knockback = 1.0 <--- odpychanie od broni

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } czytaj po wyżej all :]
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } czytaj po wyżej all :]
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } czytaj po wyżej all :]
const zclass4_health = 2700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } czytaj po wyżej all :]
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}



Nóż zmieniasz w (cstrike\addons\amxmodx\scripting\examples) edytujesz plik zp_zombie_classes_example.sma
zmieniasz model noża (Łap zombie)

co do człowieków to proponuję plugin http://amxx.pl/playe...130-t16503.html Proszę

Pozdro & Dance [H]ARDBO[T]

Użytkownik hardbot edytował ten post 19.04.2010 20:07





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych