Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co z tymi itemami nie tak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 18.04.2010 17:42

case 74:
{
player_item_name[id] = "Ogniste Podskoki"
player_item_id[id] = rannum
player_b_jumpx[33] = 10
player_b_fireshield[33] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz podskoczyc 10 razy w locie oraz oslepic i zabrac hp wrogowi jak fireshield ",player_item_name[id])
}


case 75::
{
player_item_name[id] = "Niesmiertelnik"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[33] = random_num(1)
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans odrodzenia sie po smierci ",player_item_name[id])
}


case 76:
{
player_item_name[id] = "HE Znisczenia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[33] = random_num(1)
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans na zabice z He ",player_item_name[id])
}


case 77:
{
player_item_name[id] = "Los Szczescia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[33] = random_num(25)
show_hudmessage(id, "DOstales 25 pkt do kazdej statystyki",player_item_name[id])
}



Gdy dodam te itemki to wyskakuje blad podczas proby kompilacji jak by ktos mogl powiedziec co zle dam pomogl ;]

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 17:51

A może powiesz jaki jest ten błąd ? Bo wiesz... To ma znaczenie :mur:
Np tu:
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans odrodzenia sie po smierci ",player_item_name[id])
i tu:
show_hudmessage(id, "DOstales 25 pkt do kazdej statystyki",player_item_name[id])
masz niepotrzebnie dodane parametry na które nie ma miejsca w stringach.
  • +
  • -
  • 0

#3 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 18.04.2010 17:56

Czyli musialbym zmienic 1/%i ????

show_hudmessage(id, "Dostales %i pkt do kazdej statystyki",player_item_name[id])



#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 17:58

Raczej:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s. Masz 1/1 szans odrodzenia sie po smierci ",player_item_name[id])
i
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s. DOstales 25 pkt do kazdej statystyki",player_item_name[id])

  • +
  • -
  • 0

#5 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 18.04.2010 18:02

player_b_respawn[33] = random_num(1)

wtf?
zmien na
player_b_respawn[33] = 1

i w kazdym gdzie probujesz wylosowac losowa liczbe z 1
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 18:07

player_b_respawn[33] = random_num(1)

wtf?
zmien na
player_b_respawn[33] = 1

i w kazdym gdzie probujesz wylosowac losowa liczbe z 1


Tak czy inaczej zmień każde random_num aby miało 2 parametry, tj. random_num(a, B) jako losowanie z przedziału lub zamień na random(a) jako losowanie od 0 do a-1
  • +
  • -
  • 0

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2010 18:37

To:
case 75::
{
player_item_name[id] = "Niesmiertelnik"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[33] = random_num(1)
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans odrodzenia sie po smierci ",player_item_name[id])
}


case 76:
{
player_item_name[id] = "HE Znisczenia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[33] = random_num(1)
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans na zabice z He ",player_item_name[id])
}


case 77:
{
player_item_name[id] = "Los Szczescia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[33] = random_num(25)
show_hudmessage(id, "DOstales 25 pkt do kazdej statystyki",player_item_name[id])
}

Zmien na :
case 75::
{
player_item_name[id] = "Niesmiertelnik"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = 1
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans odrodzenia sie po smierci ",player_item_name[id])
}


case 76:
{
player_item_name[id] = "HE Znisczenia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = 1
show_hudmessage(id, "Masz 1/1 szans na zabice z He ",player_item_name[id])
}


case 77:
{
player_item_name[id] = "Los Szczescia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[id] = 25
show_hudmessage(id, "Dostales 25 pkt do kazdej statystyki",player_item_name[id])
}

Użytkownik Pawex edytował ten post 18.04.2010 18:38

  • +
  • -
  • 0

#8 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2010 19:24

Itemki już good , chyba że chcesz żeby w /item nic nie pisało ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 18.04.2010 20:05

Kariio, skoro to sa itemki to chyba musi byc wytlumaczenie w "/item" co on daje-.-''
  • +
  • -
  • 0

#10 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2010 21:10

Kariio, skoro to sa itemki to chyba musi byc wytlumaczenie w "/item" co on daje-.-''

Nie no spoko :P
Bo po co tu:
case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Brazowy Amulet"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(10,30)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}
		case 2:
		{
			player_item_name[id] = "Srebny Amulet"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(30,60)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}
		case 3:
		{
			player_item_name[id] = "Zloty Amulet"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(60,100)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])	
		}
Ma być na końcu:
,player_b_damage[id])
???
  • +
  • -
  • 0

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.04.2010 21:29

Żeby pokazywało na środku ile daje dmg.

#12 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 19.04.2010 12:10

,player_b_damage[id])

To na końcu musi, jeśli chcesz zobaczyć ile masz szans na zabicie z granatu.

Załóżmy że itemek losuje w granicach 1/3

i w Hud chciałbyś żeby się wyświetliła np informacja (Masz szanse na zabicie 1/X z He)

i zamiast tego X wpisujesz %i i to Ci pokazuje ile Itemek wylosował ;)

Jeśli wylosował 1 to logiczne jest to że pokaże Ci coś takiego : `masz szanse na zabicie 1/1 z He`
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych