Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blitzen

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 18.04.2010 16:08

Witam.
Chciałem sobie przerobić 3 pierwsze itemki jakimi są:
case 1: "Bronze Amplifier"
case 2:"Silver Amplifier"
case 3:"Gold Amplifier"
Po prostu zmieniłem wartości dodawanego dmg i nazwy.
Teraz wygląda to tak:
case 1:
{
player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

case 2:
{
player_item_name[id] = "Hero Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(50,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

case 3:
{
player_item_name[id] = "GoD Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(100,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

Wydaję mi się, że to powinno działać, a to nie działa ;/
Proszę o odpowiedź co zrobiłem źle?
Dziękuje!
  • +
  • -
  • 0

#2 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 18.04.2010 16:15

Nie losuje itemka czy nie dodaje dmg itp ?

18 kwiecień 2010 - 16:17:
niepotrzebnie ta przerwa między } a case... Po co ta przerwa w wielkości 1 pustej linijki ? ;> sproboj tak

case 1:
{
player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 2:
{
player_item_name[id] = "Hero Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(50,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 3:
{
player_item_name[id] = "GoD Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(100,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2010 16:20

Nie losuje itemka czy nie dodaje dmg itp ?

18 kwiecień 2010 - 16:17:
niepotrzebnie ta przerwa między } a case... Po co ta przerwa w wielkości 1 pustej linijki ? ;> sproboj tak


case 1:
{
player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 2:
{
player_item_name[id] = "Hero Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(50,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 3:
{
player_item_name[id] = "GoD Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(100,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

Dodatkowe obrażenia działają w innym stylu po prostu !Miczu gdzieś to opisał dokładnie...
Może zamiast dodawać obrażenia które odejmują więcej hp to dodają?Poszukaj w fixach Verticusa...
  • +
  • -
  • 0

#4 Blitzen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Mstów, Częstochowa
Offline

Napisano 18.04.2010 16:36

Twój kod nie daje efektów ;/
Właśnie szukam linijki z :
change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

Niestety coś mi nie idzie nie mogę tego "dziadostwa" znaleźć.
Nieee ten wyżej wymieniony kod był dobry więc jest to jakaś inna przyczyna.

Użytkownik Blitzen edytował ten post 18.04.2010 16:47

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych