Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jajkonie wybucha


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 18.04.2010 15:19

Witam ! Dodałem item jajko.. Na kształt miny.... Itemek pięknie działa... Jajko jest na ziemi jak się kliknie "e" ale... Nie wybucha :( Co mu przeszkadza w tym ? nie dodałem jednej linijki (nie wiedziałem co dodac, jak zmienic) ta linijka to

public message_clcorpse()
{
return PLUGIN_HANDLED
}

public event_hltv()
{
fm_remove_entity_name("fake_corpse")
fm_remove_entity_name("Mine")
fm_remove_entity_name("dbmod_shild")

static players[32], num
get_players(players, num, "a")
for(new i = 0; i < num; i++)
{
if(is_user_connected(players[i]))
{
set_task(0.0, "funcReleaseVic", i)
reset_player(players[i])
msg_bartime(players[i], 0)
trace_bool[players[i]] = 0
}
}
}


18 kwiecień 2010 - 16:24:
Zrobiłem tak

new player_b_mine[33] = 1 //Ability to lay down mines
new player_b_jajo[33] = 1 //Ability to lay downo jajo

i

public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/jajo.mdl")

i

public check_magic(id) //Redirect and check which items will be triggered
{
if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id)
if (player_b_fireball[id] > 0) item_fireball(id)
if (player_b_ghost[id] > 0) item_ghost(id)
if (player_b_eye[id] != 0) item_eye(id)
if (player_b_windwalk[id] > 0) item_windwalk(id)
if (player_b_dagon[id] > 0) item_dagon(id)
if (player_b_theif[id] > 0) item_convertmoney(id)
if (player_b_firetotem[id] > 0) item_firetotem(id)
if (player_b_hook[id] > 0) item_hook(id)
if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id)
if (player_b_fireshield[id] > 0) item_rot(id)
if (player_b_illusionist[id] > 0) item_illusion(id)
if (player_b_money[id] > 0) item_money_shield(id)
if (player_b_mine[id] > 0) item_mine(id)
if (player_b_jajo[id] > 0) item_jajo(id)

i

public pfn_touch ( ptr, ptd )
{
if (ptd == 0)
return PLUGIN_CONTINUE

new szClassName[32]
if(pev_valid(ptd)){
entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31)
}
else return PLUGIN_HANDLED

if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}

if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))
{
new szClassNameOther[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)


if(equal(szClassName, "PowerUp") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
entity_set_int(ptd,EV_INT_iuser2,1)
}

if(equal(szClassName, "Mine") && equal(szClassNameOther, "player"))
if(equal(szClassName, "Jajo") && equal(szClassNameOther, "player"))

i

public reset_item_skills(id){
item_boosted[id] = 0
item_durability[id] = 0
jumps[id] = 0
gravitytimer[id] = 0
player_b_vampire[id] = 0 //Vampyric damage
player_b_damage[id] = 0 //Bonus damage
player_b_money[id] = 0 //Money bonus
player_b_gravity[id] = 0 //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id] = 0 //Invisibility bonus
player_b_grenade[id] = 0 //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id] = 0 //Reduces player health each round start
player_b_theif[id] = 0 //Amount of money to steal
player_b_respawn[id] = 0 //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id] = 0 //Radius to explode upon death
player_b_heal[id] = 0 //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id] = 0 //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id] = 0 //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id] = 0 //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id] = 0 //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id] = 0 //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id] = 0 //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id] = 0 //Ability to walk through walls
player_b_eye[id] = 0 //Ability to snarkattack
player_b_blink[id] = 0 //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id] = 0 //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id] = 0 //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id] = 0
player_b_silent[id] = 0
player_b_dagon[id] = 0 //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
player_b_jumpx[id] = 0
player_b_smokehit[id] = 0
player_b_extrastats[id] = 0
player_b_firetotem[id] = 0
player_b_hook[id] = 0
player_b_darksteel[id] = 0
player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
player_b_mine[id] = 0
player_b_jajo[id] = 0

i

if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie")
}
if (player_b_jajo[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialne jajo. Kiedy jajo ekspoduje zada 700hp+obrazenia magia. 2 jaja mozesz polozyc w jednej rundzie")
}

i

case 101:
{
player_item_name[id] = "Kukuryku"
player_item_id[id] = rannum
player_b_jajo[id] = 2
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: Kukuryku :: Znosisz 2 zlote jajka, kliknij e.")
}

i

if(player_b_mine[id]>0) player_b_mine[id] += random_num(0,1)
if(player_b_jajo[id]>0) player_b_jajo[id] += random_num(0,1)

i

public item_jajo(id)
{
new count = 0
new ents = -1
ents = find_ent_by_owner(ents,"Jajo",id)
while (ents > 0)
{
count++
ents = find_ent_by_owner(ents,"Jajo",id)
}

if (count > 2)
{
hudmsg(id,2.0,"koMBAJNISCI.PL nie pozwalaja wiecej jajek dawac.")
return PLUGIN_CONTINUE
}


new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)

new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Jajo")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/jajo.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})

drop_to_floor(ent)

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,700)

use_addtofullpack = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

i

player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
player_b_jajo[id2] = player_b_jajo[id]

i na dodatek jak znajdzie sie ten item to pokazuje również to co pisze gdy znajdzie się minę... :| Jak to naprawić ? :D Dostarczyłem wszystkie kody w których dodałem "jajo" :P

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 18.04.2010 16:25

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2010 16:30

case 101:                {                        player_item_name[id] = "Kukuryku"                        player_item_id[id] = rannum                        player_b_jajo[id] = 2                        show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: Kukuryku :: Znosisz 2 zlote jajka, kliknij e."),player_b_jajo[id] )              }

  • +
  • -
  • 0

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 18.04.2010 16:47

I będzie działać ? ^

18 kwiecień 2010 - 16:48:
Bo to chyba nie robi różnicy
  • +
  • -
  • 0

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 18.04.2010 19:06

Miny przecież nie wybuchają gdy się kliknie e , tylko mekstone
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 19.04.2010 04:20

Omg. A Jak miny podłożysz ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.04.2010 07:30

To ktoś musi w nie wdepnąć :|
  • +
  • -
  • 0

#7 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 19.04.2010 09:51

Meekstona przerob ; D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych