Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Emit Sound - Wszyscy słyszą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReSe

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 17.04.2010 21:49

Witam. Mam problem. Używam emit_sound i zrobiłem, że słychać dźwięk przycisku po wybraniu opcji w menu.
Niestety. Okazuje się, że wszyscy inni także słyszą ten dźwięk. Nagrodzę plusikiem, jestem otwarty na wszelkie wasze propozycje


Kod:
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/blip.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)


Id jest a więc może to nie w kodzie leży przyczyna.

public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "hgmslvurisy") //Wlacz grawitacje
client_cmd(id, "VIP") //menu vip
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/blip.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}


#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.04.2010 22:20

no bo emituje z gracza, do tego bardziej bd pasować client_cmd(id, "spk player/blip.wav")
  • +
  • -
  • 1

#3 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 17.04.2010 23:31

I wtedy tylko gracz słyszy?

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.04.2010 23:53

I wtedy tylko gracz słyszy?


Tak, tylko gracz (chyba że podasz id==0).
emit_sound jest właśnie(tylko) po to żeby dźwięki słyszeli gracze wokół.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych