public item_ghost(id)
{
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
{
set_user_noclip(id,1)
ghoststate[id] = 2
ghosttime[id] = floatround(halflife_time())
ghost_check = true
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( player_b_ghost[id]+1 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
else
{
hudmsg(id,3.0,"Tylko jeden gracz moze uzywac Ducha w tym samym czasie! / Przedmiot zostal uzyty!")
}
}Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Edycja itemu
Temat rozp. ^^^Deed, 17.04.2010 00:24
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.04.2010 00:24
Witam, slęczę nad tym kodem od kilku godzin i nie wiem jak go edytować żeby można było używać tego itemu więcej niż jeden raz. Z góry dzięki za pomoc.
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#2
Napisano 17.04.2010 01:29
O ile się nie mylę, to czas jest chyba w tej funkcji:
Ale mogę się mylić..
public Timed_Ghost_Check(id)
{
if (ghost_check == true)
{
new Globaltime = floatround(halflife_time())
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "h")
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
if (ghoststate[a] == 2 && Globaltime - player_b_ghost[a] > ghosttime[a])
{
ghoststate[a] = 3
ghosttime[a] = 0
set_user_noclip(a,0)
ghost_check = false
new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(a,EV_VEC_origin,aOrigin)
if (PointContents (aOrigin) != -1)
{
user_kill(a,1)
}
else
{
aOrigin[2]+=10
entity_set_vector(a,EV_VEC_origin,aOrigin)
}
}
}
}
}Ale mogę się mylić..
#3
Napisano 17.04.2010 01:50
Czas jest w tym samym kodzie co podałem, mi chodzi o :
żeby można było używać tego itemu więcej niż jeden raz
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#4
Napisano 17.04.2010 08:42
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
... usuń z tego ghoststate[id] == 0
... usuń z tego ghoststate[id] == 0
#5
Napisano 17.04.2010 13:55
Dzięki dział, można zamknąć.
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#6
Napisano 17.04.2010 13:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Napisano 17.04.2010 15:15
Dzięki za otwarcie tematu.
Ok zmieniam pytanie
Co zmienić w tym kodzie żebym przed następnym użyciem musiał odczekać jakiś czas (2-4 s) i możliwość użycia przez więcej niż jedną osobę.
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Edit : Pomoże ktoś ?
Ok zmieniam pytanie
Co zmienić w tym kodzie żebym przed następnym użyciem musiał odczekać jakiś czas (2-4 s) i możliwość użycia przez więcej niż jedną osobę.
public item_ghost(id)
{
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
{
set_user_noclip(id,1)
ghoststate[id] = 2
ghosttime[id] = floatround(halflife_time())
ghost_check = true
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( player_b_ghost[id]+1 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
else
{
hudmsg(id,3.0,"Tylko jeden gracz moze uzywac Ducha w tym samym czasie! / Przedmiot zostal uzyty!")
}
}Z góry dzięki i pozdrawiam.
Edit : Pomoże ktoś ?
Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 24.04.2010 00:09
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#8
Napisano 24.04.2010 06:08
Zamień:
na:
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
na:
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id))Potem w ifie dodaj taska który za 4 sekundy wywoła funkcję na graczu (raz!!) wyłącz
public wyłącz(id)
ghoststate[id] == 0
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









