public item_ghost(id) { if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check) { set_user_noclip(id,1) ghoststate[id] = 2 ghosttime[id] = floatround(halflife_time()) ghost_check = true message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( player_b_ghost[id]+1 ) write_byte( 0 ) message_end() } else { hudmsg(id,3.0,"Tylko jeden gracz moze uzywac Ducha w tym samym czasie! / Przedmiot zostal uzyty!") } }Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Edycja itemu
Temat rozp. ^^^Deed, 17.04.2010 00:24
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.04.2010 00:24
Witam, slęczę nad tym kodem od kilku godzin i nie wiem jak go edytować żeby można było używać tego itemu więcej niż jeden raz. Z góry dzięki za pomoc.
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#2
Napisano 17.04.2010 01:29
O ile się nie mylę, to czas jest chyba w tej funkcji:
Ale mogę się mylić..
public Timed_Ghost_Check(id) { if (ghost_check == true) { new Globaltime = floatround(halflife_time()) new Players[32], playerCount, a get_players(Players, playerCount, "h") for (new i=0; i<playerCount; i++) { a = Players[i] if (ghoststate[a] == 2 && Globaltime - player_b_ghost[a] > ghosttime[a]) { ghoststate[a] = 3 ghosttime[a] = 0 set_user_noclip(a,0) ghost_check = false new Float:aOrigin[3] entity_get_vector(a,EV_VEC_origin,aOrigin) if (PointContents (aOrigin) != -1) { user_kill(a,1) } else { aOrigin[2]+=10 entity_set_vector(a,EV_VEC_origin,aOrigin) } } } } }
Ale mogę się mylić..
#3
Napisano 17.04.2010 01:50
Czas jest w tym samym kodzie co podałem, mi chodzi o :
żeby można było używać tego itemu więcej niż jeden raz
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#4
Napisano 17.04.2010 08:42
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
... usuń z tego ghoststate[id] == 0
... usuń z tego ghoststate[id] == 0
#5
Napisano 17.04.2010 13:55
Dzięki dział, można zamknąć.
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#6
Napisano 17.04.2010 13:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Napisano 17.04.2010 15:15
Dzięki za otwarcie tematu.
Ok zmieniam pytanie
Co zmienić w tym kodzie żebym przed następnym użyciem musiał odczekać jakiś czas (2-4 s) i możliwość użycia przez więcej niż jedną osobę.
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Edit : Pomoże ktoś ?
Ok zmieniam pytanie
Co zmienić w tym kodzie żebym przed następnym użyciem musiał odczekać jakiś czas (2-4 s) i możliwość użycia przez więcej niż jedną osobę.
public item_ghost(id) { if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check) { set_user_noclip(id,1) ghoststate[id] = 2 ghosttime[id] = floatround(halflife_time()) ghost_check = true message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( player_b_ghost[id]+1 ) write_byte( 0 ) message_end() } else { hudmsg(id,3.0,"Tylko jeden gracz moze uzywac Ducha w tym samym czasie! / Przedmiot zostal uzyty!") } }
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Edit : Pomoże ktoś ?
Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 24.04.2010 00:09
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#8
Napisano 24.04.2010 06:08
Zamień:
na:
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
na:
if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id))Potem w ifie dodaj taska który za 4 sekundy wywoła funkcję na graczu (raz!!) wyłącz
public wyłącz(id)
ghoststate[id] == 0
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych