Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana ubrania trupa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.04.2010 19:33

Szukam pluginu, który polega na:

Podchodzę do trupa, trup jest w CT ja w TT, wciskam koło niego E i ładuje się pasek i mam jego ubranie...

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 15.04.2010 19:57

Covert Ops
  • +
  • -
  • 1

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.04.2010 20:02

Dziękuję. :]

A jak to dodać do Diablo? :<


Zrobiłem tak:

public get_clothes(id) {
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999,last_id,model[32]
    get_user_origin(id,cur_origin,0)
    get_players(players,pl_num,"b")
    if (pl_num>0) {
        for (new i=0;i<pl_num;i++) {
            if (players[i]!=id) {
                dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]])
                if (dist<last_dist) {
                    last_id = players[i]
                    last_dist = dist
                }
            }
        }
        if (last_dist<80) {
            if (pl_taken[last_id]) {
                client_print(id,print_chat,"These clothes have already been taken.")
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
            get_user_info(last_id,"model",model,31)
            get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
            cs_set_user_model(id, model)
            pl_carmouflaged[id] = true
            pl_taken[last_id] = true
            emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            client_print(id,print_chat,"You are now looking like a %s",model)
            client_cmd(id,"say_team Don't shoot, I'm going undercover !")
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    client_print(id,print_chat,"There is no corpse nearby to get clothes from")
    return PLUGIN_CONTINUE
}


public player_die() {
    new victim = read_data(2)
    get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0)
    if (pl_carmouflaged[victim]) {
        cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim])
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public new_round(id){ 
    if (pl_carmouflaged[id]) {
        cs_reset_user_model(id)
        pl_carmouflaged[id] = false
    } else {
        get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
    }
    pl_taken[id] = false
    return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodałem na koniec, ale w którym miejscu zrobić If'a, że jeżeli dana osoba ma x item. Czyli zmienna. np. player_b_ubranie[id] > 0

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 20:09





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych