Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deagl 1/1 ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.04.2010 14:21

Witam więc krótko mówiąc zrobiłem tak:
new player_b_deaglmaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/x with deagl
Potem:
player_b_deaglmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with deagl
Następnie:
if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}
i:
if(player_b_deaglmaster[id]>0)
{
if(player_b_deaglmaster[id]>5) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_deaglmaster[id]>2) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_deaglmaster[id]>1) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(-1,1)
}
Moc:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagl")

}

return PLUGIN_HANDLED
}
Oczywiście item też zrobiłem :D :
case x:
		{
			player_item_name[id] = "xxxx"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
		}
No i itemek nie działa :D nigdy nie zabija jak jest 1/1 lub 1/2...
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.04.2010 14:25

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Poza tym chyba nie dodałeś do public damage tego:
add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 14:27


#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.04.2010 14:29

Mam rozumieć że literówka :D ? ale i tak dzięki + leci i można zamknąć ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.04.2010 14:33

Tak, literówka. Ofc. jeżeli dodałeś Bonus. ; d

#5 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.04.2010 19:11

if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}

na
if (player_b_deaglmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}

Użytkownik Valito edytował ten post 15.04.2010 19:12

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.04.2010 19:18

if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}

na
if (player_b_deaglmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}



Tja. Nie widzisz co autor napisał? "Można zamknąć."

>.>

#7 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.04.2010 20:01

Do ciebie był ten post? Nie, skoro autor napisał że można zamknąć to po co offtopujesz?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.04.2010 20:36

Do ciebie był ten post? Nie, skoro autor napisał że można zamknąć to po co offtopujesz?



Ja ? Hahaha. Autor tematu zdanie "Można zamknąć"napisał przed Twoim postem, więc sobie poradził, nie offtopuj. :]

Po drugie Twoja funkcja to tylko literówka autora. :F

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 20:37


#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 15.04.2010 20:47

Bez Flame'a!
Do Karioo mam koncept pewnien, jeśli działa to napisz dorobię resztę potrzebnych funkcji i edycji pod to :>
Pod includy
new oneonone[33][31]

Gdzieś:
public add_oneonone_bonus(attacker_id,id,weapon)
{
if (oneonone[attacker_id][weapon] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[attacker_id][weapon]) == 1)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
}


Dodajesz do public Damage wywołanie.
Bronie przyznajesz tak w case:
oneonone[id][CSW_AK47] = 1
szansa 1/1 jakby nie działało pokaż mi rejstrację CurWeapon :>
  • +
  • -
  • 0

#10 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.04.2010 00:10

Już działa :) powtarzam można zamknąć :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych