Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

rozgrzewka - Missing RIFF/WAVE chunk+++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub_s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 15.04.2010 01:02

witam,
mam problem z pluginem rozgrzewki, chodzi o to, że wszystkie dzwięki pobierają sie prawidłowo, wszystko jest na serwerze tak jak być powinno w odpowiednich folderach ale podczasz wchodzenia na serwer pisze:
Missing RIFF/WAVE chunk
Wiem nawet o jaki dzwięk chodzi, bo usuwałem po kolei z :
    precache_sound("misc/nozowka.mp3")
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2])
a chodzi o:
    precache_sound("misc/nozowka.mp3")
gdy go zapauzowałem komunikat sie nie pojawiał.

I tutaj pytanie do Was, czy da sie to jakoś zrobić aby obeszło się bez tego komunikatu w konsoli?
załączam cały kod pluginu:
#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 60 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow") // Mi też się coś należy ;D 
    
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=60
        resety=3 
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(3.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"mp3 stop") 
    client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n  *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188) 
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_sound("misc/nozowka.mp3")
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}

Użytkownik momoko edytował ten post 15.04.2010 01:03

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 15.04.2010 11:20

Spróbuj tego

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(3.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("spk misc/nozowka.mp3")
precache_sound("spk misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}


#3 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 15.04.2010 16:36

server crash :]
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 15.04.2010 18:36

hardbot zostaw to w spokoju. Najpierw sie naucz scriptingu a dopiero potem pisz.
Co do tematu to spróbuj:
precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3")
  • +
  • -
  • 1

#5 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 15.04.2010 22:52

niby działa.

i jeszcze jedno pytanie czym sie różni
precache_sound
od
precache_generic

?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych