Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

item 1/5 z MP5


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Noo3?!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 10.04.2010 13:35

Witajcie mam 2 pytania.
1. Jak zrobić item 1/5 szansy zabicia z mp5
2. Nieskonczonosc ammo przez X sekund
x= 7/8
3.i jeszcze item 1/5 z ak/m4

Nigdzie w opcji szukaj tego nie znalazlem.
z góry dziekuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2010 19:36

Do 1/5 z mp5

Znajdź:

new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout


dodaj pod tym to:

new player_b_mp5master[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife



Znajdź:

player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout


dodaj pod tym to:

player_b_mp5master[id] = 0 //Ability to kill faster with knife



Znajdź:

if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}


dodaj pod tym to:

if (player_b_mp5master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_mp5master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze mp5
")
}




Znajdź:

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}


dodaj pod tym to:

case 69:
{
player_item_name[id] = "mp5masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_mp5master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}



Znajdź:

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)


zamień na:

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)



Znajdź:

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}


dodaj pod tym to:

if(player_b_mp5master[id]>0)
{
if(player_b_mp5master[id]>5) player_b_mp5master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_mp5master[id]>2) player_b_mp5master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_mp5master[id]>1) player_b_mp5master[id]-=random_num(-1,1)
}




Znajdź:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


dodaj pod tym to:

public add_bonus_mp5masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


Znajdź:

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)


dodaj pod tym to:

add_bonus_mp5masterdamage(attacker_id,id,weapon)



Znajdź:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")


zamień na:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")


i z m4 tak samo tylko zamiast mp5 to m4a1 i z ak47 tez tak samo
  • +
  • -
  • 1

#3 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 10.04.2010 20:32

dzięki. Reput dla ciebie
  • +
  • -
  • 0

#4 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2010 20:33

e to moze daj tego plusa i co do 2 to pracuje nad tym ale cos nie wychodzi
  • +
  • -
  • 0

#5 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 10.04.2010 20:59

case 69:
{
player_item_name[id] = "mp5masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_mp5master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia mp5",player_item_name[id],player_b_mp5master[id]) <--błąd
}

public add_bonus_mp5masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_mp5master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_MP5)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_mp5master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"mp5")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Pogrubiłem błędy jeśli to co napisałeś jest dobrze a to co ja napisałem jest źle to sorra.
Plusa dam jutro rano mam wykorzystany limit dzienny

Użytkownik Noo3?! edytował ten post 10.04.2010 21:02

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych