Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z SQL


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 10.04.2010 12:04

Witam.
Chce przywrócić możliwość zapamiętywania itemów przy DC/Zmianie Mapy.
Jestem zielony jeśli chodzi o SQL w Pawnie, więc wzorowałem się na kodzie, który jest w DiabloModzie.
Z tego co myśle mój kod powinien działać a tak nie jest :F
To co udało mi się wyskobać:

public SaveItem(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

//Failed to connect to SQL.
if(!g_boolsqlOK || player_item_id[id] == 0)
return PLUGIN_CONTINUE

new data[1], q_command[501]
data[0] = id

format(q_command, 500, "SELECT * FROM `owner_project` WHERE `nick` = `%s`", name)
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "SaveItemHandle", q_command, data, 1)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public SaveItemHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
if(Errcode)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on SaveItem query: %s",Error)
}
if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","SaveItem Query failed.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
static id
id = Data[0]

if(!SQL_MoreResults(Query))
SetItem(id)
else
SetItem(id, 1)
return PLUGIN_CONTINUE
}


I error z logów:
L 04/10/2010 - 12:44:08: Error on SaveItem query: Nieznana kolumna 'pDT # Owner [no form]' w  where clause
L 04/10/2010 - 12:44:08: SaveItem Query failed.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 10.04.2010 12:04

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.04.2010 12:16

to nie lepiej bylo dodac tam gdzie masz zapis expa dodatkowe pole z itemem :?:

chociaz pomysl bez sensu bo i tak bd pisac na new mapie klasa to item im zniknie

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 10.04.2010 12:18

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 10.04.2010 16:48

Jest blokada klasy ;)
Więc będą mogli wpisać dopiero po 2min, a wtedy juz bedzie klasa ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.04.2010 16:56

no wiec mozesz dodac tak jak ci napisalem do sql do zapisu dodatkowa komorke i odzczytujesz o 1 dana wiecej

dla ostatniej klasy jaka gral wpisujesz ID itemu a do reszty klas 0 czyli masz tablice[33][liczbaklas] i przy dropie itemu
tablica[id][IDklasy] =0

potem zmienna tablica zapisujesz do SQL
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 10.04.2010 20:31

Tyle że wolałbym aby itemy były w oddzielnej tabeli :F
I nie rozumiem, po co ta zmienna ? Przechwytuje tylko ID itemu do SQL i przy connect daje item przy pomocy odrębnej funkcji @_@
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.04.2010 20:10

przy wczytywaniu musisz do czegos zapisac pobrana wartosc
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 17.04.2010 18:24

na razie chodzi mi tylko o stworzenie nowego wpisu w bazie @_@
Więc nie rozumiem twojego postu.

17 kwiecień 2010 - 19:24:
Dobra problem rozwiązany ...
Można close.
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.04.2010 18:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych