Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana skinow(Banal ;p wsytarczy podac odpowiednia linijke)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 10.04.2010 10:21

Witam ! Mozecie mi podac linijke w ktorej trzeba podac podmiane np noza dla danej klasy ? W ktory mto miejscu ? Bedzie + :) I NIE SMIAC SIE ! Ze nie wiem :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 10.04.2010 13:24

Hmm Daj SMA oraz Nazwy Modeli : )

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 10.04.2010 14:11

.sma nie dam. Przecież wystarczy podać odpowiednią linijkę O.o Nazwa to np. nozcrazy.mdl ^
  • +
  • -
  • 0

#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 10.04.2010 14:16

Pod
new HE_VIEW[] = "models/v_hegrenade.mdl"
dopisz
new LASKA_VIEW[]       = "models/diablomod/v_laska.mdl"

potem pod
public plugin_precache()
dopisz
precache_model(LASKA_VIEW)

znajdz
if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
i pod tym dopisz
		if(player_class[id] == NAZWA_KLASY)
			{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, LASKA_VIEW) 
			}

To taka wskazówka ;) + ?

Użytkownik TomI edytował ten post 10.04.2010 14:17


#5 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 10.04.2010 14:34

Dzięki :) Leci +
  • +
  • -
  • 0

#6 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 10.04.2010 14:44

Aa
Nazwe Modelu mozesz zmienic tutaj i jego polozenie
new LASKA_VIEW[]       = "models/diablomod/v_laska.mdl"


#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.04.2010 14:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych