Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Plugin 'roll'


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ProJumper

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:mnie znacie?
Offline

Napisano 08.04.2010 07:32

Witam, mam problem z tym oto pluginem:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Gra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dzamper"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /gram", "gram", 0);
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
}

public gram(id)
{
new rand
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)

if(is_user_alive(id)) {
if(cs_get_user_money(id) >= 3000) {
rand = random_num(0,6)
switch(rand) {
case 0: {
give_item(id, "weapon_M4A1")
give_item(id, "weapon_DEAGLE")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ARMOR_VESTHELM")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales cale wyposazenie!")
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales AK47!")
}
case 2: {
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 5000$!")
}
case 3: {
give_item(id, "weapon_hegranade")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales HE!")
}
case 4: {
set_user_health(id, zycie + 100)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 100 HP!")
}
case 5: {
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Gejm Ower!")
}
case 6: {
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Chciales wygrac? No to wygrales. -50 zycia proszę dla tego gracza.")
}
if(get_user_health(id)<=50)){
client_print(id,print_chat,"[MFraG] Masz szczescie ze jestes juz wystarczajaco ranny.")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Zarollowales. Cena: 3000$.")
}
else {
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Aby uzyc roll'a musisz miec 3000$.")
}
}
else {
cs_set_user_money(id, kasa - 10)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Nie mozesz rolowac jak nie zyjec... -10$ za chytrosc.")
}
}

public printer()
{
client_print(0, print_chat, "[MFrag][Gra] Aby losowac rollem wpisz: say /roll.")
client_print(0, print_chat, "[MFraG][Gra] Zyczymy szczescia w losowaniu.")
}

Jest coś z tą linijką:
if(get_user_health(id)<=50)){


I wyskakuje taki błąd:
Warning: Loose indentation on line 31
Warning: Loose indentation on line 32
Warning: Loose indentation on line 33
Warning: Loose indentation on line 35
Warning: Loose indentation on line 40
Warning: Loose indentation on line 48
Warning: Loose indentation on line 52
Warning: Loose indentation on line 56
Warning: Loose indentation on line 60
Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 62
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 62
Error: Invalid expression, assumed zero on line 62
Error: Too many error messages on one line on line 62

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file E:\skompilowane\gra.amx (compile failed).
O co chodzi? :/

Użytkownik ProJumper edytował ten post 08.04.2010 07:35

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.04.2010 09:09

Klamry strasznie porobiłeś...

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Gra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dzamper"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /gram", "gram", 0);
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
}

public gram(id)
{
new rand
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)

if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_money(id) >= 3000)
{
rand = random_num(0,6)
switch(rand)
{
case 0: {
give_item(id, "weapon_M4A1")
give_item(id, "weapon_DEAGLE")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ARMOR_VESTHELM")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales cale wyposazenie!")
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales AK47!")
}
case 2: {
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 5000$!")
}
case 3: {
give_item(id, "weapon_hegranade")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales HE!")
}
case 4: {
set_user_health(id, zycie + 100)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 100 HP!")
}
case 5: {
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Gejm Ower!")
}
case 6: {
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Chciales wygrac? No to wygrales. -50 zycia proszę dla tego gracza.")

if(get_user_health(id)<=50){
client_print(id,print_chat,"[MFraG] Masz szczescie ze jestes juz wystarczajaco ranny.")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Zarollowales. Cena: 3000$.")

} else {
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Aby uzyc roll'a musisz miec 3000$.")
}
}
else {
cs_set_user_money(id, kasa - 10)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Nie mozesz rolowac jak nie zyjec... -10$ za chytrosc.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public printer()
{
client_print(0, print_chat, "[MFrag][Gra] Aby losowac rollem wpisz: say /roll.")
client_print(0, print_chat, "[MFraG][Gra] Zyczymy szczescia w losowaniu.")
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ProJumper

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:mnie znacie?
Offline

Napisano 08.04.2010 10:34

Dzięki, wszystko działa poprawnie.

#
A jednak mam problem. Gdy wylosuję +5000$ to pokazuje że odjęło mi 8000$, a w rzeczywistości odjęło mi tylko 3000$(tylko za samo losowanie).

Użytkownik ProJumper edytował ten post 08.04.2010 10:34

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.04.2010 12:40

bo pobranie ilości kasy masz przed losowaniem.
new kasa = cs_get_user_money(id)

potem dodajesz 5000$
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)

a na koniec odejmujesz 3000$ ale nie od tego co otrzymałeś po losowaniu, lecz od tego co miałeś przed losowaniem
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych