Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 06:42

Witam.

1. Robiłem 2 i 3 strone menu klasy według poradnika goq. 2 Stronka smiga jak... Lecz gdy przejde do 3 strony to wczytują się klasy z 2 strony.

 public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[20]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,19)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"\r%s%s%d. \w%s \yLevel :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])
}
format(text, 511,"%s^n\r9. \yDalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka

}
case 1:
{
player_class[id] = Druid

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni

}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1

}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja

}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1

}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}





public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wGriswold \yLevel :%i^n\r2. \wAndariel \yLevel :%i^n\r3. \wDuriel \yLevel :%i^n\r4. \wMefisto \yLevel :%i^n\r5. \wIzual \yLevel :%i^n\r6. \wNihlathak \yLevel :%i^n\r7. \wMadawc \yLevel :%i^n\r8. \wDiablo \yLevel :%i^n^n\r0. \yPremium^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")

}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Griswold
* 2:Andariel
* 3:Duriel
* 4:Mefisto
* 5:Izual
* 6:Nihlathak
* 7:Madawc
* 8:Diablo
* 0:Premium
*/
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Griswold

}
case 1: { // 2
player_class[id] = Andariel


}
case 2: { // 3
player_class[id] = Duriel

}
case 3: { // 4
player_class[id] = Mefisto

}
case 4: { // 5

player_class[id] = Izual

}
case 5: { // 6
player_class[id] = Nihlathak

}
case 6: { // 7
player_class[id] = Madawc

}
case 7: { //8
player_class[id] = Diablo

}
case 8: { // 0

ShowKlasy2(id,lx)

}



}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wPanMamba \yLevel :%i^n\r2. \wPaniMamba \yLevel :%i^n^n\r0. \yWstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu(id, KeysKlasy2,text3, -1, "Klasy2")


}
public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:PanMamba
* 2:PaniMamba
* 0:Wstecz
*/
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1

player_class[id] = PanMamba


}
case 1: { // 2

player_class[id] = PaniMamba

}
case 9: { // 0
ShowKlasy(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


 register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
register_menucmd(register_menuid("Klasy2"), KeysKlasy2, "PressedKlasy2")


 #define KeysKlasy2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 120
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 08.04.2010 07:51

  • +
  • -
  • 0

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.04.2010 11:04

show_menu(id, keyss, text)

zmien na

show_menu(id, keyss2, text)

i dodaj też

#define keyss2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

; ]

PS. Po co ci 24 klasy jak masz 3 menu ? Musisz miec dobra baze wtedy bo ci bedzie zamulac niezle
  • +
  • -
  • 1

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 11:07

show_menu(id, keyss, text)

zmien na

show_menu(id, keyss2, text)

i dodaj też

#define keyss2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

; ]

PS. Po co ci 24 klasy jak masz 3 menu ? Musisz miec dobra baze wtedy bo ci bedzie zamulac niezle



Na trzecim na dwie premium.

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 11:15

Wystepuje blad:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "show_menu2" on line 5355

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Damian\Pulpit\dbmod_5.9m.amx (compile failed).

w:
public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wPanMamba \yLevel :%i^n\r2. \wPaniMamba \yLevel :%i^n^n\r0. \yWstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu2(id, keyss2,text3, -1, "Klasy")

  • +
  • -
  • 0

#5 oxe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 06.04.2010 19:23

register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy2, "PressedKlasy2")



zamien na

register_menucmd(register_menuid("Klasy2"), KeysKlasy2, "PressedKlasy2")



oraz

public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wPanMamba \yLevel :%i^n\r2. \wPaniMamba \yLevel :%i^n^n\r0. \yWstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu(id, KeysKlasy2,text3, -1, "Klasy")




na:


public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wPanMamba \yLevel :%i^n\r2. \wPaniMamba \yLevel :%i^n^n\r0. \yWstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu(id, KeysKlasy2,text3, -1, "Klasy2")

Użytkownik oxe edytował ten post 06.04.2010 19:24

  • +
  • -
  • 1

#6 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 08.04.2010 07:49

@up
Zrobilem tak i nadal czyta klasy z 2 strony :|

08 kwiecień 2010 - 08:48:
odswiezam

08 kwiecień 2010 - 08:49:
Dodaje do pierwszego posta 1 strone menu moze tam lezy blad
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 08.04.2010 09:44

case 8: { // 0
 
 ShowKlasy2(id,lx)
 
 }

Bo to jest przycisk 9 a nie 0 i jak klikasz 0 to tylko wywołuje:
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

i zamyka menu?
  • +
  • -
  • 0

#8 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 09.04.2010 17:29

Miczu klikajac 9 zamyka mi sie menu a klikajac 0 otwierac 3 strona

09 kwiecień 2010 - 18:29:
odswiezam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych