#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	
	if(button & IN_USE) client_print(0,print_chat,"Elo")
}Tylko, ze owy scrypt ma straszna wade - jast wielokrotnie wywolywany (paredziesiat razy na sekunde, az do puszczenia guzika).Oto 2 skuteczne metody (prawie to samo tylko jeden dziala w momencie nacisniecia a drugi w czasie puszczenia guzika).
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new zmienna[33]
public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	
	if(zmienna[id]==0 && button & IN_USE) client_print(0,print_chat,"Elo")
	
	if(button & IN_USE) zmienna[id] = 1
	else zmienna[id] = 0
}#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new zmienna[33]
public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	
	if(zmienna[id]==1 && !(button & IN_USE)) client_print(0,print_chat,"Elo")
	
	if(button & IN_USE) zmienna[id] = 1
	else zmienna[id] = 0
}Guziki:
#define IN_ATTACK (1<<0) #define IN_JUMP (1<<1) #define IN_DUCK (1<<2) #define IN_FORWARD (1<<3) #define IN_BACK (1<<4) #define IN_USE (1<<5) #define IN_CANCEL (1<<6) #define IN_LEFT (1<<7) #define IN_RIGHT (1<<8) #define IN_MOVELEFT (1<<9) #define IN_MOVERIGHT (1<<10) #define IN_ATTACK2 (1<<11) #define IN_RUN (1<<12) #define IN_RELOAD (1<<13) #define IN_ALT1 (1<<14) #define IN_SCORE (1<<15)
PS. nie mialem okazji przetestowac, wiec jakby cos nie dzialalo to dajcie znac ;-)
PS2. Guziki sa zdelkarowane w module Engine wiec nie musicie tego dodawac u siebie

PS3. [id] - zapomnialem dodac przy zmiennej
 
					
					

 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					

 
				
				








